ff klagen

A

Anoniem

Guest
Ik baal er een beetje van. Zo lang naar deze vakantie uitgekeken en het is steeds zulk slecht weer dat we niet eens in de tuin kunnen spelen. Zitten meeste tijd binnen op het speelkleed. Zijn een weekje naar Center Parcs geweest. Ook slecht weer, maar daar heb je gelukkig veel binnenactiviteiten. Dus was het niet zo heel erg.
Zomerkleertjes hangen in de kast. Net zoals de strandspulletjes. Ik weet dat je het niet op je humeur moet laten inwerken. Maar het gaat vanzelf...

Iemand die met me mee wil klagen? Denk terug aan de leuke vakanties van toen ik nog "jong" was in Spanje en Italie. Lekker doen waar je zin in hebt.
Nu is het toch wel heeeeeeeel anders...

HEy meid,

Ik leef met je mee hoor!! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je ervan baalt!!
'Gelukkig' gaan wij nog 10 dagen o vakantie naar Bulagrije!

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr volgende week word het weer beter meis! Vanaf dinsdag sowieso 24 graden, tenminste hier in het zuiden. Ik ga voor je duimen meis dat je lekker met je kleintje naar buiten kan!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi hoi,

ja dit weer daar word je niet vrolijk van! En al helemaal niet als je vakantie hebt?! Ik werk de hele zomer, maar zijn in september weer vrij en willen we de zon opzoeken.
Ik ben juist bezig om naar vakanties te kijken op internet buiten nederland.
Tja zoals vroeger zal t nooit meer worden.....  We zijn in maart al met onze kleine boy op vakantie geweest en moesten (vooral de eerste paar dagen) erg wennen aan de soort vakantie. Vrij vroeg weer bij de bungalow, rekening houden met slaapjes..(eenbeetje dan) maarja alles heeft zn charmes en zonder ons mannetje op vakantie willen we niet meer.
Volgende week word t weer beter!!!! Of moet je dan weer werken????

Gr. Saskia.

hoi
ja tis treurig hier in nl,tis nu ook weer zo grijs en regenen dat t hier doet.bah.maar inderdaad volgende week word het beter,gaan we daar maar vanuit.
gr petra

Terug
Bovenaan