ff klagen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

moet gewoon ff klagen (voel me op het moment best zielig)...
Ik heb aanstaande woensdag een herkansing van het vak sociologie en moet hier ontzettend veel voor leren. Nou was mijn zoontje afgelopen week ziek waardoor hij niet naar het kdv kon en ik dus overdag niet kon leren, normaal deed ik dat dan wel savonds, maar door deze zwangerschap ben ik daar savonds gewoon te moe voor.
Nu had ik gedacht om in het weekend te gaan leren: heeft mn vriend een klus gekregen (huizen schilderen), we kunnen het geld hartstikke goed gebruiken, maar ik zit weer met mn (nogal opstandige) zoontje...
Ik ben ontzettend moe en wil eigenlijk alleen maar slapen, maar dit tentame is ontzettend belangrijk voor me: als ik dit haal heb ik mn proppedeuse gehaald en wordt mn prestatie beurs omgezet in een lening, scheelt dus ook een heleboel geld als ik het wel haal...
Ik heb echt moeite met deze "druk" nu ik zwanger ben en vraag me af en toe ook af of dit nou wel zo goed is voor de beeb....
Ik weet dat er veel ergere problemen zijn en dat ik blij mag zijn   met deze voorspoedige zwangerschap, maar zit er toch ff doorheen, wil alleen maar janken...

Jullie hoefen niet te reageren, moest het gewoon ff kwijt!
Liefs Nika

Oh balen zeg, komt alles precies tegelijk (kind ziek, man weg ivm klussen, tentamen).
En dat gedoe met geld....aaaaahhhh!!! Misschien winnen we ooit nog eens de loterij.

Ik wens je heeeel veeel sterkte!!!!!En hopelijk kom je goed door het examen heen!
Kop op, nog maar een paar daagjes.
Is er echt geen buurvrouw ofzo die eventjes op jullie ventje kan passen, zodat jij even kunt rusten cq leren?

Liefs Renata.

Hoi,
Balen hè, als het niet gaat zo als je wil! Heeft je klagen zoveel opgelucht dat het leren nu wel wil?! Ik weet van mijzelf, dat als ik buiten mijn wil om niet goed kon leren, dat ik dan juist goed presteerde op een tentamen. Maar ja, dat was meestal geen her waar veel van afhing! Heel veel succes met het leren en met je tentamen.

Francien

Lieve meiden,

dank jullie voor het medeleven! Dat had ik echt ff nodig!
Voor mijn familie is het al zo gewoon dat ik studeer dat ik daar weinig medeleven van krijg (de studie en zwangerschap zijn immers mijn eigen keuze...)
Gelukkig wil mn schoonzusje vandaag voor een paar uurtjes oppassen, dat scheelt enorm; dan kan ik misschien net mn samenvatting afmaken. Zodra die af is is het alleen nog maar doorlezen, doorlezen en nog eens doorlezen (en dat kan ook als ik mn zoontje mee naar de speeltuin neem ofzo).
Ik ga er dus maar weer voor en na woensdag ga ik lekker een dagje weg met mn zoontje voordat mijn studie weer begint...

Veel liefs Nika

Terug
Bovenaan