ff klagen...

Ohw ik moet echt ff klagen hoor.....

Ik heb een super kdv voor onze kleine meid dat voorop gesteld maar af en toe...
Nu dat ze een 1 jaar is moet ze met de GROTE kindjes mee doen en dat doet ze eigenlijk heel goed alleen niet met fruit.
Ze wil dus echt geen stukjes fruit eten, ik heb echt al van alles geprobeerd om GEK van te worden maar mevrouw hoeft het echt gewoon niet en spuugt het meteen uit.
We proberen het al maanden omdat we van mening zijn dat ze er op gegegeven moment wel aan went maar niet dus.
Terwijl ze avond eten dus wel grote en grove stukken eet en dat vind ze geen probleem.
Maar bij het KDV weten ze er dus geen raad mee en gaan dus niet liggen vechten en geven haar dan maar een soepstengel en sap ofzo.....tja en daar heb je het...
Net of ze dat niet in de gaten heeft...mmm als ik dit nou niet op eet dan krijg ik lekker een koekje en sap...
Daar heb ik dus wat van gezegd dat ik dat dus niet wil hebben, het is of fruit of niks....
Ze zeiden ach het is maar voor een dag dat ze dan geen fruit krijgt!!!
Maar ze komt er 3 dagen..ik vind dat nog al wat!!!

Weet me er geen raad mee, iemand nog tips hoe ik ze wel aan stukjes fruit kan krijgen??
Vanmiddag ga ik het maar eens in yoghurt doen....

Ze moeten..ze moeten...Ze moeten nu al een hoop...(ze is pas een jaar....is eigenlijk toc te erg he...)

Nou Sens ze moeten helemaal niks hoor!!!dat is tenminste mijn mening!van wie???van cb?kinderopvang??jij ben de mama.niet hun.en als jou kind van net 1 jaar nog geen stukjes fruit wilt eten,kunnen ze gewoon gepureerd eten.of de middenweg:geprakt banaantje,greaspt appeltje,waarom proberen ze dat dan niet?
ik heb zulke ervaringen gelukkig niet bij de kinderopvang.en zoiets moeten ze bij mn kids ook niet doen,want ook al zorgen ze 3 dagen voor je kleine meid,jij blijft altijd de baas over haar!
tuurlijk is het niet erg om stukjes te proberen,maar laten ze dan over een maandje ofzo nog eens doen.misschien gaat dan ineens wel.
liefs jootje

Ik sluit me helemaal bij mamajo aan: dan geven ze haar toch nog wat langer gepureerd eten? Er komt vast een moment dat ze stukjes fruit (net als de andere grotere kindjes) reuze interessant gaat vinden. Je kunt het er moeilijk inproppen toch? En inderdaad, 3 dagen per week geen fruit maar koek en sap, tsja, dat zou ik ook niet oke vinden.

Enne... dit is geen klagen, dit is ff checken of jij nou gek bent of niet. En het antwoord is: nee, dat ben je niet! ;-)

Terug
Bovenaan