ff klagen

Ja ja we zijn weer in blijde verwachting. Eerste kindje nu twee en drie maanden.

Maar ik hoopte deze keer op een klein beetje rose of blauwe wolkje, maar helaas. Ik ben al weken aan het kwakelen moe niet lekker, buikgriep.
Ik heb twee weken geleden een test gedaan Yes positief, maar ook gelijk moest ik terug denken aan mijn vorige zwangerschap en die heb ik voornamelijk slapend, huilend en chagerijnig doorgebracht en dat gaat nu natuurlijk niet.
Helaas is het deze keer niet veel beter ik ben behoorlijk chagerijnig en heel erg moe om twaalf uur ben ik al kapot, maar dan is de werk dag nog echt niet voorbij. De hele dag misselijk ik ruik alles en vindt het meeste stinken. Huilen om niks maar dat wil ik natuurlijk niet waardoor ik mij in hou en als het dan toch loskomt dan stopt het niet zomaar. Ik heb het daarom mijn baas al wel verteld, maar mijn collega,s nog niet. Erg lastig. wat moet je er over zegen ja wel vreemd dat ik zo blijf kwakelen. Ik zou het zo graag aan iedereen willen vertellen zo dat ik er over kan praten.
Daarbij komt nog dat ik geen idee heb of ik nu 5, 6,7 of misschien wel 8 weken zwanger ben. Na het verwijderen van het spriaaltje ben ik niet meer ongesteld geworden en na het doen van een zwagerschaps test die negatief was na 5 weken zei mijn huisarts dat het soms wel drie maanden kan duren voor dat je ongesteld bent dus ik heb geduldig gewacht tot dat ik op een ochtend moest overgeven. Gelukkig ga ik morgen naar de verloskundig daar ga ik ook ff lekker klagen ( of misschien ook wel niet want dan sta ik gelijk al bekend als de zeur) en hopelijk krijg ik snel een echo zodat ik weet hoever ik ben en dat ik het kan gaan vertellen.
Ook aan mijn schoonzusje die al een tijd zwanger probeert te raken en het nog niet is. Dat is iets waar ik dan niet naar uit kijk ik hoopte zo dat zij eerder zwager was.

Zo heerlijk dat is er uit en dat lucht op.

Corinne

Mijn zus is idem daar lukt het ook niet en ik ben 3 jaar jonger, das wel erg vervelend inderdaad. ik hoop dat je snel opknapt, troost je, je bent niet de enige!! Hier zit er nog eentje!
Succes!

Liefs

bedankt voor jullie reactie

Het luchte wel heerlijk op het ongeneerd klagen.
Vandaag naar de verloskundige geweest en na enige aandringen kunnen we maandag al terecht voor de echo en dan krijgen we duidelijkheid over hoe lang ik nou zwanger ben.

Vandaag zijn we bij mijn schoonzusje en broer geweest wij zijn ook als eerste naar hun toe geweest. Ze reageerde gelukkig heel enthousiast en ze weet hoe graag ik het ook voor hun wens.

Maandag ga ik op mijn werk vertellen en dan kan ik het ook iets rustiger aan gaan doen want dan houden ze er rekening mee.

Terug
Bovenaan