ff kleine update

Pff dames wat is het warm geweest heh, ik zit nog steeds achter mn ventilator, zweet me dood, lijk wel alsof je het anders warm heb dan normaal.
Voor de rest voel ik me wel goed, alleen ineens de moeheid ingeslagen vandaag bij me, heb geen fut en ga ook niks doen!
Bijna 12 weken, wat gaat het hard,...Kan nog steeds niet geloven dat het nu goed gaat!!!heb alleen nog bij het tandenpoetsen ast van kotsneigingen hahaha,..maar dat neem ik maar voor lief!
Woensdag mag ik weer naar de verloskundige en weer een echo, .....ben echt weer benieuwd naar mn ukkie!
Gaan jullie kijken wat het word later in de zwangerschap???Ik kan in iedergeval niet wachten!!!!Volgende week maandag heb ik de nekplooimeting, ook weer zoiets spannends!!!
Dik word ik iniedergeval wel zeg!Pffff,...maar goed,...het is voor een goed doel.
Nou meiden,...dat was het weer voor vandaag, ...weinig geklaag dit keer hahahah, maar jullie zijn weer op de hoogte!
Liefs xxx nance

Fijn dat alles goed gaat! Hier ook alles goed. Ik voel me wel erg opgeblazen (en ben pas 8 weken), vooral 's avonds. 's morgens gaat het wel. Ik heb vooral 's nachts last van de hitte moet ik zeggen.

En ik ben enorm aan het snoepen.....Ben namelijk gestopt met roken....Maar het valt me wel op dat ik het aan het vervangen ben. Geeft niet, een winegum is beter dan een sigaret, maar toch!!

Ook plassen moet ik de hele dag, en nacht....

Maar verder alles prima hahahaha

Ik wil wel weten wat het wordt.
Dit is onze 3e en ik heb van allebei al 1!

Liefs

Wat heerlijk dat het goed gaat he! Dus bijna je ukkie weer bewonderen, leuk! Ik groei ook al aardig, rond de deestdagen zijn we allemaal walvisjes;)

Terug
Bovenaan