ff kletsen

hallo allemaal

nou hier ben ik weer even, wat is het moeilijk om op het forum te komen ik kan er bijna niet meer op door die kl... browser nou ja hie ben ik dan.

met mij gaat het tot nu toe goed ik weet dat ik zwanger ben maar veel merk ik er niet van heb alleen pijn in mn borsten en dat is het.
ben niet misselijk en heb geen vreet buien.
daardoor ben ik af en toe wel heel onzeker van ben ik nu echt wel zwanger is vanbinnen toch wel goed ik zal toch niet alleen een dooierzak hebben, maar goed maak me gewoon ontzettent bang.
maar ja moet toch wachten tot 22 sept dan weet ik meer.

lara van harte meid en geniet er van samen me je man/vriend ik zou zeggen geef het door geef het door het gaat goed.

winnie heel veel sterkte met je operatie ik duim voor je.

kimpansee ik duim voor je meid klink nu allemaal heel goed bij je.

voor de rest heel veel succes

gr hartje

Hoi Hartje,

Maak je niet teveelzorgen meid! Meestal komen de meeste kwaaltjes na 6 a 7 weken, en komen ze niet heb je veel geluk en kun je nog meer van je zwangerschap genieten!!

Heel veel plezier en geluk in je zwangerschap. Hou ons op dehoogte van je vorderingen!

Liefs Claudy

Hoi hartje
bedankt voor je medeleven. ben nu mijn tas aan het inpakken.raar hoor morgen niet thuis slapen. maar ja het moet he. anders word het nooit wat.
ben wel zenuachtig hoor.

meid geniet jij maar van je zwangerschap.en wees blij dat je gekke dingen heb, misselijk zijn is ook niet alles.

liefs winnie

over een paar dagen horen jullie me weer.
doei

Hoi Hartje,

Wat leuk dat je ons nog op komt zoeken.
Ben blij dat alles goed met je gaat.
Beter dan misselijk zijn...

Hou ons op de hoogte heh...

Liefs Lill

hoi
ben jullie niet vergeten bij lange naar niet heb toch een hele hoop met jullie gedeeld en dan laat ik dit niet zomar schieten.
ja ik heb niet veel te vermelden weet zelf ook nog niets als dat ik 22 sept naar het ziekehuis moet dus weer ff wachten. en lill met het roken gaat het tot nu toe goed en bij jou.

gr hartje

Terug
Bovenaan