ff kletsen

Gister is moeders voor moeders langs geweest en mag me helemaal te pletter gaan plassen!!  hihi Maar vind het zo'n goed doel! Want stel je voor dat je zelf moeilijk zwanger raakt! En niet te vergeten....er wordt ook neusspray gemaakt voor kleine jongetjes waarvan de zaadballetjes niet goed zijn ingedaald.....En als je nou op zo'n simpele manier kan helpen....
Maarre ff een vraagje over kwaaltjes....heb zo'n last van haaruitval....herkend iemand dit? Weet niet of het erbij hoort....heb wel genoeg haar daar niet van!
Voel me voor de rest ontzettend goed en heb energie voor 10! Heb nu alleen wel een ontzettende afkeer voor vlees! Bah...moet er niet aan denken!

Heb gister toch zo'n lief rompertje bij de prenatal gekocht! Met I  pappa!   Helemaal geweldig!
Nou ik wilde jullie allemaal een heel fijn weekend wensen, dus bij deze!

Veel liefs,
Bianca

hoihoi
ja moeders voor moeders ,,, stonden vandaag aan mijn deur om de kannen op te halen maar ik heb er maar 2 gevuld hihi we zijn aan het verhuizen dus t schiet er gewoon bij in maar als t goed is gaan we dit weekend over en kan ik me ook  n ongeluk gaan plassen voor die neusspray en pillen haha
die afkeer voor vlees heb ik nu helaas ook weer als ik er alleen al naar kijk pfff net als aardappels enzo maar ben nu ineens weer verzot op fruit zoals aardbeitjes en kiwi's en meloen haha .
energie heb ik maar voor 1 pff ook t zelfde als bij de eerste zw,schap dood en dood moe pfff en dat duurde dus tot uuuhm nu ongeveer en beginnen we opnieuw hihi
ik heb nog niets gekocht heb het ook erg druk maar ik kan nog wachten heb zoon geduld opgebouwd de laatste jaren dat dit me ook wel lukt wel n hoop gezien hihi vooral bij H&M :) ben gek op die winkel

ff een reactie op je haaruitval!!
ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen gehad en het begint nu alweer!
hou je maar vast wat er na de bevalling allemaal nog uitvalt! hihi mijn borstel zat vol!
hoort erbij dus..

Liefs Jenny (mama oktoberforum, 13 wk en 3  dagen..  3e kindje)

hoi, haaruitval de eerste 3 maanden was mn enigste kwaal tijdens de zwangerschap van onze dochter , komt door de verandering van de hormonen , groeit vanzelf weer aan, heb een prima zwangerschap gehad en een snelle bevalling, veel succes met je zwangerschap en geniet ervan!

Hi Bianca,
Ik heb er zelf ook even last van gehad van haar uitval, maar bij mij is het nu weer gewoon normaal.
Erg goed dat je mee doet aan plasjes voor moeders :D
Groetjes ilse

Terug
Bovenaan