Gister is moeders voor moeders langs geweest en mag me helemaal te pletter gaan plassen!! hihi Maar vind het zo'n goed doel! Want stel je voor dat je zelf moeilijk zwanger raakt! En niet te vergeten....er wordt ook neusspray gemaakt voor kleine jongetjes waarvan de zaadballetjes niet goed zijn ingedaald.....En als je nou op zo'n simpele manier kan helpen....
Maarre ff een vraagje over kwaaltjes....heb zo'n last van haaruitval....herkend iemand dit? Weet niet of het erbij hoort....heb wel genoeg haar daar niet van!
Voel me voor de rest ontzettend goed en heb energie voor 10! Heb nu alleen wel een ontzettende afkeer voor vlees! Bah...moet er niet aan denken!
Heb gister toch zo'n lief rompertje bij de prenatal gekocht! Met I pappa! Helemaal geweldig!
Nou ik wilde jullie allemaal een heel fijn weekend wensen, dus bij deze!
Veel liefs,
Bianca
Maarre ff een vraagje over kwaaltjes....heb zo'n last van haaruitval....herkend iemand dit? Weet niet of het erbij hoort....heb wel genoeg haar daar niet van!
Voel me voor de rest ontzettend goed en heb energie voor 10! Heb nu alleen wel een ontzettende afkeer voor vlees! Bah...moet er niet aan denken!
Heb gister toch zo'n lief rompertje bij de prenatal gekocht! Met I pappa! Helemaal geweldig!
Nou ik wilde jullie allemaal een heel fijn weekend wensen, dus bij deze!
Veel liefs,
Bianca