ff kletsen

dinsdag eindelijk eerste gesprek bij verloskundige ben nu 9 weken en de week erop de echo..... pff kijk er steeds meer naar uit! Ik vind het nu ook spannend worden. Ik heb eerder een miskraam gehad en ik merk toch dat ik elke keer denk... als het maar goed zit! Ben iets minder misselijk dan bij mijn vorige zwangerschap.... is dat dan een slecht teken.... aghh aan de andere kant... heleboel positieve tekenen: erg moe, kan savonds mijn ogen niet open houden... heleboel dingens smaken ineeens gek en mijn buikje laat zich steeds meer zien:) dus zal vast wel goed komen!
Ik krijg ook steeds meer zin om het te gaan vertellen (en aan de andere kant is het prima dat nog niet iedereen het weet) ..... gelukkig zijn er al 2 vriendinnen van mij die het weten en kan ik het daar lekker mee over hebben!

Fijn weekend allemaal!

Heeft jullie vk geen echoapparaat dan? Ik ben nu zelf 2 keer bij de vk geweest en heb iedere keer een echo gehad. 15 maart hebben we weer een afspraak, ben benieuwd of we dan weer een echo krijgen. Het is spannend he... Volgens mij blijft dat gevoel totdat de baby er is en alles erop en eraan zit en hij of zij het goed maakt. Ik duim voor je!

ach voor je het weet zien jullie je kleine wondertje voor het eerst!! en zooooo geweldig :)
de misselijkheid is altijd anders bij iedereen en volgensmij bij iedere zwangerschap..
ik mag van geluk spreken wat dat betreft, want ben nog niks misselijk geweest..en ben toch heel erg zwanger hihi!!
probeer er zoveel mogelijk van te genieten ondanks wat er is gebeurd..
fijn weekend meid

iedere zwangerschap is anders, gelukkig maar.... maar begrijp je helemaal hoor, je gaat toch vergelijken...... maar geniet er wel van en denk positief dat kan al een boel schelen...

Nog maar een paar daagjes!

spannend maar zo ontzettend gaaf

Spannend is het sowieso! Bij de 1e echo was ik ook echt allerlei scenario's aan het bedenken van wat er mis kon zijn, maar gelukkig is alles goed. Ga van het goede uit en probeer er zoveel mogelijk van te genieten.

Terug
Bovenaan