dinsdag eindelijk eerste gesprek bij verloskundige ben nu 9 weken en de week erop de echo..... pff kijk er steeds meer naar uit! Ik vind het nu ook spannend worden. Ik heb eerder een miskraam gehad en ik merk toch dat ik elke keer denk... als het maar goed zit! Ben iets minder misselijk dan bij mijn vorige zwangerschap.... is dat dan een slecht teken.... aghh aan de andere kant... heleboel positieve tekenen: erg moe, kan savonds mijn ogen niet open houden... heleboel dingens smaken ineeens gek en mijn buikje laat zich steeds meer zien dus zal vast wel goed komen!
Ik krijg ook steeds meer zin om het te gaan vertellen (en aan de andere kant is het prima dat nog niet iedereen het weet) ..... gelukkig zijn er al 2 vriendinnen van mij die het weten en kan ik het daar lekker mee over hebben!
Fijn weekend allemaal!
Ik krijg ook steeds meer zin om het te gaan vertellen (en aan de andere kant is het prima dat nog niet iedereen het weet) ..... gelukkig zijn er al 2 vriendinnen van mij die het weten en kan ik het daar lekker mee over hebben!
Fijn weekend allemaal!