Ff koekeloeren bij mijn oude vriendinnetjes

A

Anoniem

Guest
Dag lieve meiden. Hoe gaat het ermee????

Allereerst bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag van afgelopen vrijdag!
Ik had van mijn zus en beste vriendin allemaal baby kleertjes gekregen.
Ohhh zoooooo schattig. Lieve pakjes, schoentjes en een winterjasje.
Ja ja, als alles goed gaat, wordt hij/zij omstreeks 1 november geboren, dus een winterjasje is welkom hoor.

De klachten zijn er nog steeds. Slecht slapen, veel plassen, vlagen van misselijkheid en borsten......  niet normaal. Heb meteen een cub maar meer!!!!!
Ach, ik kklaagde toch al dat ik wel wat grotere borsten wou. haha
De 29e een afspraak bij de verloskundige, en ik kan niet meer wachten tot het zover is..

En Kaa, hoe is het met jou verder, en Biaggi en de rest die ik nu ff vergeet.......

Ik kom snel weer kijken hoor! want ik ben jullie nog lang niet vergeten en iedereen gaat gezellig zwanger worden dit jaar!

Hele dikke  en een dikke  van Yvette
Inmiddels 7 weken zwanger van de 1e.

Hi Yvette!
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.  Wat leuk dat je allemaal baby-kleertjes gehad hebt!! Heb je al aan veel mensen verteld dat je zwanger bent?
Ik was vandaag even op het zwanger-forum en november-forum en las dat je jarig geweest bent.
Heb je trouwens nog wel zalm gegeten of ben je maar aan de chips gegaan?

Hopelijk krijg je gauw minder klachten en kan je nog meer gaan genieten van je zwangerschap, maar  volgens mij doe je dat al wel  he?
Ik  zie je wel weer op dit forum of hopelijk op het novemberforum!!

Groetjes,
Sandra  

Hoi Yvette
alles goed met jou?
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag wist niet dat je jarig was.
ik vindt het wel leuk om zo af en toe nog eens wat van je te horen kun je ons vast inlichten over wat ons te wachten staat als we zwanger zijn.
Deze maand is het voor mij weer niet raak en ben nu nog eens vier dgn eerder ongi geworden balen!
Maar aankomende maand is het ronde 6 en 6 was altijd mijn geluks getal dus wie weet is het aankomende maand wel raak ik weet alleen niet wanneer ik mijn ei heb want heb het helemaal van de regel .
Laat je gauw weer eens wat horen?
Liefs jessica

Hé Yvette,

Leuk dat je hier weer even bent komen spieken haha heb ik laatst ook bij jou op het oktoberforum gedaan, heb je denk ik wel gezien?!
Met mij is alles goed, heb morgen mijn NOD dus spannnend weer  heb nog nergens last van....niet van iets wat op zwanger zijn kan lijken denk ik en ook niets wat op ongi kan lijken dus het is wel écht afwachten!
Hebben deze maand wel ontzettend ons best gedaan,   net als jullie hebben we het deze maand maar eens elke dag gedaan in de week van mijn ei, dus wie weet, aan de ene kant denk ik dus dat het raak is maar aan de andere kant denk ik ook wel dat mijn ongi gewoon komt...het is de afgelopen 7 maanden elke keer nog gekomen dus waarom zou dat nu niet zo zijn.....maaaarrrrr we wachten wel af hoe moeilijk dat ook is!

Fijn dat met jou ook alles goed is, ik hoop dat je ervan blijft genieten en dat je eerste bezoekje aan de VK straks helemaal geweldig zal zijn!

We zullen elkaar vast nog wel een keertje "spreken"dus tot de volgende keer maar weer,

Liefs Kaa

Terug
Bovenaan