ff kwijt

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

dit is voor mij de eerste keer hier op het forum, heb er veel kunnen lezen.

ik en mijn vriend hebben begin dit jaar besloten om met de pil te stoppen. nu ben ik na 34 dagen ongesteld geworden. (gelukkig) ik wil namelijk eerst het drie maanden gewoon laten komen en daarna zien we wel wat er gaat gebeuren.

ik vind het wel spannend maar ook heel moeilijk mijn zus in namelijk ook al een aantal jaar bezig en heeft nu haar tweede keer ivf gehad. soms denk ik had ik het maar nooit geweten, ik zit er nu al tegen aan te hikken om haar te gaan vertellen dat ik zwanger zou zijn terwijl dat de eerste maanden nog niet zo is en ze weet dat ik gestopt ben met de pil. maar dat blijft toch wel moeilijk.

zo ik moest er ff van af

groetjes mij

hoi

ik snap dat je dat best lastig zult vinden,ik zit er ook een beetje mee te dubben.wij gaan nu voor een tweede aan de slag en ik denk dat het in de 1e ronde nu dus al raak is,maar mijn oom en zijn vriendin hebben in sept vorig jaar een mk gehad en tot nu steeds een rommelige ongi gehad en nog resten laten verwijderen enz,vind het zo lullig om het straks te vertellen dat ik zwanger   ben terwijl hun nog niet eens voor een nieuwe poging kunnen gaan .Of misschien zijn we wel tegelijk zwanger dat kan ook nog,maar ik denk dat ze het wel kunnen accepteren hoor.ikzelf ben een keer bevallen met 22 weken en mijn vriendin was toen ook zwanger en die was al gelijk bang dat ik niet meer met hun om wilde gaan omdat het bij hun wel goed ging.heeft juist goed geholpen bij mij. dus ik zou me niet zon zorgen maken hoor.sterkte ermee he groetjes wedny

Hej,

Snap dat je je bezwaard voelt tegenover je zus, en dat het je ook wel angstig kna maken! Maar je zus houdt van je, en zal vooral blij voor je zijn! Merk bij mezelf dat dit forum heel goed helpt om een beetje rust in je hoofd te   krijgen, al is het maar door verhalen van anderen te lezen, dat je niet de enige ben met problemen rond dit gebied, en iedereen is hier zo lief voor elkaar! Succes met zwanger worden!! en veel klusplezier ;) liefs Fleur

hoi,

ten eerste welkom op het forum!

Ten tweede, kan ik me goed voorstellen dat je je bezwaard voelt tegenover je zus...
Maar ik denk dat je zus het er wel moeilijk mee zal hebben van de ene kant, maar van de andere kant zal ze jou de medische mallemolen ook niet gunnen.... Klinkt erg raar, maar bij mijn nichten heb ik dat meegemaakt. De ene heeft kinderen dmv ivf en de andere was echt 2x de 1e ronde zwanger... Mijn nicht die ivf heeft gedaan, zegt dat ze het er wel moeilijk mee heeft gehad, maar dat ze haar zus echt de medische molen niet gunt, en dat ze blij voor haar is dat het bij haar zo goed gegaan is.....

Misschien heb je niets aan dit verhaaltje maar het helpt misschien als je weet hoe het bij anderen is gegaan.

Veel succes met klussen!

liefs gridje

bedankt voor jullie berichtjes

ik heb het er oo kveel met haar over en ze zegt ook tegen mij ik wete dat jullie het ook   een keer willen. en het medice gunt ze me zeker niet ze zegt ook bij  jullie lukt het heel snel.  
mou om heel eerlijk te zijn  hoop( wil het wel heel graag en kan ook niet wachten als  die drie maanden omzijn)  ik het niet het idee dat dat ik het haar moet vertellen denk dan  dat ze nog meer verdriet heeft .

maar het is wel fijn zo een forum waar je alles kunt lezen  
zo lees je toch veel dingen.    

Hoi
Kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik zat tegelijk met mijn schoonzus in de medische molen. Bij mij was al heel snel duidelijk wat het probleem was, en konden we dus met behandelen beginnen. Bij haar duurde het veel langer, uiteindelijk is er bij haar nooit een echte oorzaak gevonden.   Ik was na 6 maanden hormoonkuur zwanger, en een paar dagen na mijn bevalling (dus 15 maanden later) is zij via inseminatie ook zwanger geraakt.
Wij hadden eerst tegen mijn schoonouders vertelt dat ik zwanger was, en toen later waar mijn schoonouders bij waren tegen mijn zwager en schoonzus. Gelukkig waren ze heel blij voor ons, ze wilden ook graag een neefje of nichtje, en gunden het ons ook. Ze heeft de hele zwangerschap met me meegeleeft, belde regelmatig.

Inmiddels hebben we allebei 2 kinderen, en is de rottige tijd achter ons gelaten.

groetjes Melanie

Terug
Bovenaan