hey meiden..
ik moet het gewoon even kwijt.. wij hebben deze maand een rust maand dit i.v.m. een antibiotica die ik moest slikken tegen een huis aandoening op mijn gezicht.. dit moest ik 6 weken doen en moesten dus een maandje overslaan.. maar na 3 weken anti biotica geen resultaat in mijn gezicht
dus ben maar met die troep gestopt.. nu heb ik morgen vroeg een afspraak weer bij de dokter voor een verwijs brief.. nu wil ik ook weten ook wat ik heb want vind mij erzelf nu echt totaal niet mooi uitzien. het is heel ontsierend wat ik heb.. het is op de wangen vuur rood met blaasjes en soms word het extreem dik en lijkt er vocht in te zitten.. dus zeer ontsierend..
dit moest ik gewoon ff kwijt.. want voel mij er echt ellendig door.. kan wel janken.. en al helemaal omdat het zwanger worden nog niet lukt.. we zijn pas bij ronde 5 hoor maar dan nog..
denk dat ik voor volgende maand maar wat ovu sticks in huis haal..
hoop dat het met jullie wat beter gaat...
liefs..
ik moet het gewoon even kwijt.. wij hebben deze maand een rust maand dit i.v.m. een antibiotica die ik moest slikken tegen een huis aandoening op mijn gezicht.. dit moest ik 6 weken doen en moesten dus een maandje overslaan.. maar na 3 weken anti biotica geen resultaat in mijn gezicht
dit moest ik gewoon ff kwijt.. want voel mij er echt ellendig door.. kan wel janken.. en al helemaal omdat het zwanger worden nog niet lukt.. we zijn pas bij ronde 5 hoor maar dan nog..
denk dat ik voor volgende maand maar wat ovu sticks in huis haal..
hoop dat het met jullie wat beter gaat...
liefs..