ff kwijt

A

Anoniem

Guest
hoi hoi!!
Ik wil ff mn verhaal kwijt.
12 juli werd ik dmv primolut ongesteld. De 3e tm 7e cyclusdag heb ik clomid geslikt.
2 augustus ben ik bij de gynaecoloog geweest voor de folikkelmeting. Eigenlijk was het te laat dachten ze maar die week ervoor waren wij op vakantie.
Ik had een invaller omdat onze eigen gyn vakantie had. Deze vrouw was niet aardig en deed erg ruw. Zij verweed mij dat we te laat waren. Maargoed, zij kijken.. geen groeiende eitjes. Dus de clomid was niet aangeslagen (volgens haar.) ik wist bijna zeker dat ik wel een eisprong had omdat t slijmerig was een aantal dagen voor ons bezoek bij de gyn.
Ik kon zelf meekijken op t scherm en er zat iets langwerpigs van zo'n 3 cm groot met een streepje erin. Zij zei er niks over verder.

Wij hebben toch 2 keer een test gedaan omdat ik eigenwijs ben hihi. Allebei negatief.
Nu heb ik net een beetje rood/ rozige slijm gehad...
Ik snap niks meer van mijn lichaam en weet niet meer wat ik moet denken?
We zijn inmiddels alweer in ronde 11 beland.

Zo ik ben mn verhaal weer ff kwijt!
Liefs!

wat een raar mens die invaller zeg!het is zooo vervelend als je je lichaam niet meer snapt, die onzkerheid is helemaal verschrikkelijk! ik kan je helemaal geen tips geven ofzo iets maar geef je wel een dikke knuffel ookal is die virtueel!;-)
liefs

Hoi vervelend dat je zo'n rare invaller had.
Maar volgens mij kan het geen kindje zijn. Dit omdat het pas bij 9 a 10 weken 3 cm groot is. (sorry)

Veel sterkte

x yvonne

maar misschien wel een ei??? ps wat naar zeg z'on vrouw....

liefsss

KLinkt niet echt als een succes, dat bezoek bij de invaller...
Hopen dat je snel je eigen gyn weer terug hebt en je dan ook meteen duidelijkheid en uitleg krijgt!

Succes meid!

Je hebt inderdaad de week dat echo's gemaakt kunnen worden net gemist. Dus kan zijn dat je wel een eisprong hebt gehad. Zelfs bij een hele vroege echo (ik had er 1 met 4,5 week) is er weinig te zien hoor. Bij mij was alleen een zwart stipje te zien en dat was dus de bevruchte cel. Met 6,5 week werd het pas een beetje langwerpig maar kon er echt niks van maken. Als zij er niks van gezegd heeft, zou ik er maar vanuit gaan dat het niks is. Als je zwanger was geweest had ze dat wel verteld. Maar zou je nu niet ongesteld moeten worden als je een eisprong hebt gehad?

Hallo,

Ik zit in hetzelfde schuitje zit op dag 15 van mijn cyclus en moet vrijdag weer voor een inwendige echo voor en folikelmeting de gyn zei dat het 2 mm moet wezen en dan heb je een eisprong dat is normaal met clomid tussen 17 en 19 dus ws heb je hem al gehad...
Dat langwerpige geval van 3 cm met een witte streeo erin is ws je baarmoeder...
Hoop dat je hier wat aan hebt

Liefs

Terug
Bovenaan