ff lachen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Mijn man en ik zaten net lekker aan de gebakken broodjes en versgeperste sinasappelsap, hmmmmmm, zegt hij opeens; ik heb vannacht zo stom gedroomd.
Ik.......oh wat dan; nou.....zegt hij; ik droomde dat ik aan het bevallen was, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

We zijn gisteravond naar een verjaardag geweest en hebben daar zo lekker gegeten, beetje te veel, maar daar had hij vannacht blijkbaar buikpijn van en dat voelde hij blijkbaar ook in zijn slaap.
Afgelopen donderdag hadden we partner avond op de zwangerschapsgym en daar heeft hij leren puffen  en hij heeft dus vannacht zijn "weeën" liggen wegpuffen HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Ik heb echt onder de tafel gelegen (zover ik dat nog kan) van het lachen.
Jammer genoeg is hij voor de geboorte van ons kind weer wakker geworden, dus helaas.....ik moet het nu toch zelf doen.

Hij zei dat de "weeën" best wel meevielen, dus ik hoeft er niet bang voor te zijn.

Kruimel

hoi hoi
hahahaha dat is inderdaad komisch en ik zou zelf ook helemaal in een deuk liggen.
denk dat je man wel andere piept als jij ligt te bevallen.
mijn man zegt in ieder geval dat als mannen kinderen moesten krijgen dat er geen overbevolking was,hihihi.
hij heeft heel veel respect gekregen voor vrouwen sinds mijn eerste bevalling.
liefs sil

, whahaha,  dit zijn de leuke berichten!!!!!!!!!!!

Geweldig die man van jou!!!!
Laat ons even weten hoe hij het in het echt vond om mee te puffen!!!! hahaha!!

Hier nog steeds onregelmatige weeen. Heb mijn man maar even naar het voetbal gestuurd voordat hij al mee gaat puffen!!! (wat overigens nog niet echt nodig is, want het is allemaal nog heel erg makkelijk te doen!)

Liefs, Marielle

hahahaha goh wat zal die een pijn geleden hebben, haha

wel erg sweet dat ie zo meeleeft he?

kan ie je nu goed steunen en meepuffen....

leuk leuk,

Groetjes Jo

Wat een leuk verhaal, maar zeker de opmerking dat de weeen opvangen wel meeviel. Hoop inderdaad dat hij gelijk krijgt.

Gr Christa

HAHAHAHA>>> wat een grappig verhaal. Echt hilarisch... ik lig ook al in een deuk.
nou, hij leeft iig wel heel erg mee hahaha
gr,
KC

Terug
Bovenaan