ff laten weten dat ik nog leef...

A

Anoniem

Guest
Er zullen vast meiden zijn die me nog wel kennen en meiden die me niet kennen maar ben een aantal maanden van dit forum geweest.

Ik wilde ff weer iets van me laten horen en dus laten weten dat ik nog leef!

We zijn nu in ronde 14 en het ziet er voor ons naar mijn idee niet goed uit. Dit denk ik omdat ik de vorige ronde en deze ronde ovulatietesten heb gebruikt en daarbij geen eisprong heb ontdekt. Ik gebruik de digitale van clear blue dus duidelijke kan het niet zijn. Ik ben expres vroeg begonnen met testen en lang doorgegaan maar geen eisprong ontdekt. Wanneer ik nu weer ongi word zonder positieve ovl test, dan ga ik weer naar de huisarts en zeg ik dat ik hogerop wil. Voor mijn gevoel zit het dus niet goed.

Mijn hubbie mocht al een zaadonderzoek doen maar dat hebben we nog even mee gewacht tot onze vakantie in september. Ben benieuwd wat er voor uitslag uit komt en heb nu ook wel een beetje het gevoel van... oh het komt steeds dichterbij.

Ook ben ik de laatste tijd meer onregelmatig wat dus niet prettig is. zowieso niet prettig maar ook niet prettig omdat ik getrouwd ben met een int. chauffeur en daarom dus nooit goed een week kan plannen of aangeven dat ie dan die week 's avonds thuis moet zijn.

We zullen het allemaal maar rustig af moeten wachten maar ga wel weer naar de huisarts en wil dan echt hogerop...

Meiden succes allemaal!!!

Ik ben er niet vaak maar lees heel af en toe nog wel eens mee...

Groetjes en Liefs Leah

Ps: Wilde jullie iets liefs toewensen en een hart onder de riem steken vandaar deze link met een ontzettend lieve en schattige  Gecko!!!

http://www.2000greetings.com/gecko.swf

Lieve Leah,

Ja, ik ken je nog wel. Ben begin dit jaar actief geweest op het forum, maar lees nu voornamelijk  mee.

Vind het ontzettend naar voor je dat je geen eisprong kan ontdekken. Daar krijg je inderdaad niet een fijn gevoel van. Hoeft natuurlijk nog niets te betekenen, maar zou  idd ook weer naar de HA gaan.

Ik ben op aanraden van m'n HA  maar gaan temperaturen om te kijken of er idd wel een eisprong plaats vindt. Ook ivm onregelmatige en lange cyclus. Kan er nog niet echt wijs uit worden, maar goed. Hubbie heeft ondertussen wel een zwemmertjesonderzoek gehad en dat zag er goed uit. Kon gewoon bij de  HA,  dus resultaten waren erg snel bekend. Nu denk ik dat ze alleen nog een TOMTOM navigator nodig hebben om de route naar het eitje te vinden

Maar goed, ik hoop dat als je naar de HA gaat, deze je verder kan helpen en dat je idd wat hogerop komt. Veel sterkte toegewenst énnnnn een hele fijne vakantie alsvast.

Veel liefs,
Tijs

PS: wat een geinige gecko!!

Hai Leah,

Een jaar terug heb ik hier ook wel eens wat geschreven en tegenwoordig lees ik eigenlijk alleen maar mee. Jou naam komt me nog wel bekend voor. Ik wilde toch even reageren op jou berichtje.

Ik heb ook geen regelmatige cyclus sinds ik in oktober gestopt ben met de pil. Tevens heb ik voor mijn gevoel de laatste maanden helemaal geen menstruatie gehad. Ik had alleen maar twee weken last van oud/bruin bloed. Ook ovaluatietesten gaven bij mij niets aan. Ik ben daarom in mei/juni naar de huisarts gegaan met mijn kalendertje waarop ik mijn menstruaties bij houdt en ook wanneer ik dat oude/bruine had. Ik heb eerst een uitstrijkje gehad. Toen daaruit bleek dat alles goed was heeft ze mij doorverwezen naar de gynecoloog. Daar ben ik in juli geweest. Inwendig onderzoek gehad en alles zag er goed uit. Om te kijken of ik een ei-sprong heb moet ik van hem nu eerst mijn themparatuur opnemen. Ook is nu twee keer mijn bloed afgenomen en dat moet maandag voor de laatste keer (ik geloof dat dit voor de hormonen is). Mijn mannetje heeft vandaag een potje ingeleverd. Eind augustus moeten we weer naar de gyn voor alle uitslagen.

Als ik jou was zou ik alvast beginnen met je themparatuur op te nemen. Als je dan door verwezen wordt door je huisarts kan je de gyn je themparatuurlijsten alvast laten zien. Want anders stuurt hij je daarvoor misschien wel weer naar huis en duurt het nog langer voordat je verder kunt.
Nou ik hoop dat wat met mijn verhaal kunt. Succes

Groetjes
Wilma

hallo leah,

ik ken je ook nog wel!
in maart april en mei 2005 ben ik heel veel op dit forum geweest, en volgens mij kwam jij toen ook binnen hier? ik ben een tijdje wat minder actief geweest  maar deze maand zit ik er wel 2 of 3 keer per dag op te koekeloeren. vind het ook wel heel gezellig eigenlijk.

ik lees dat je in ronde 14 zit. officieel ik ook, maar we zijn 16,5 maand gestopt met de pil nu. heb net als jij ook erg lange cyclussen.  wij willen ook volgende maand naar de dokter gaan voor een onderzoekje. gelukkig weet ik wel dat ik een eisprong heb, ik voel hem meestal. en mijn temp stijgt ook.

gezellig dat je in ieder geval ffies komt kijken hier. er zijn veel gezellige nieuwe meiden bij, maar ook nog wel wat van een half jaartje terug.

doei, groetjes esther

Hee leive Leah

Ook ik ken je nog wel ookal ben ik er niet zoooo heel lang hier, las altijd wel mee...
Ontzettend balen die onzekerheid voor jullie! Zeker omdat je hier steeds berichten leest van zwangere...Ik hoor ook bij die snelle zwangere...ronde 3 MK en ronde 4 zwanger. ben nu 6 weken...Ontzettend oneerlijk af en toe...Ik weet niet hoe jou cyclus gaat maar mijn Gyn zegt altijd als je binnen de 25-45 dagen ongi wordt heb je altijd een eisprong gehad, ookal kun je hem niet altijd meten met ov testen...mischien is het hormoon LH bij jou erg laag en dan meet de test het niet maar heb je wel een eisprong...maar ik weet dus niet of je met je cyclus hiertussen valt. Als het voor jou Gevoel niet goed is moet je gewoon naar de HA gaan en het uit laten zoeken hoor! Maar ik zou net wat wat de dames hierboven zeggen ook je temp. opnemen alvast omdat ze dat altijd vragen..mijn vriendin is al 3 jaar bezig dus ik maak het goed mee helaas...Ik wens je alle geluk toe en hopelijk weet je snel meer en is alles goed bij je!!

heel veel sterkte en liefs sweety ( ik geef je wat extra glitters van mij, hopelijk werken ze...)******** strooi strooi

Hoi meiden... Thanks voor jullie reactie.
't is fijn om te weten dat er mensen met je mee leven.
afgelopen half jaar heb ik elke dag mijn temperatuur gemeten en kon er geen wijs uit worden. Ik ben er bewust mee gestopt omdat ik elke morgen er weer aan herinnerd dat zwanger raken nog niet lukte. Van dat tempen werd ik op een gegeven moment echt knetter gek. Ik wilde even alles los laten dus het enige wat ik nu nog doe zijn ovulatietesten... die me by the way een vermogen kosten maar dat kan me niet schelen ik wil gewoon zeker weten of er een eisprong is of niet. Ik wil zeker weten dat ik het goed heb begrepen en dat ik niet bij de HA voor l*l sta (sorry voor mijn taalgebruik).

Ik wil dit weekend ook echt met mijn hubbie er over praten en zeker weten dat we er samen klaar voor zijn en er samen voor 100% voor gaan, want als ik eenmaal het balletje heb laten rollen bij de HA... is er eerst geen weg terug en zal die weg misschien ook niet makkelijk zijn.

Ik ben er in ieder geval klaar voor. Vind het wel eng en spannend maar ik ben toe aan een nieuwe stap. Helaas heb ik geen makkelijke arts, maar heb me nu al voorgenomen dat ik me niet uit het veld laat slaan. Ik sta erop dat ik naar het ziekenhuis ga en hij mag als arts volgens mij alleen maar adviseren... niet weigeren.

Misschien klinkt het raar maar... ik heb van jongs af aan al een voorgevoel gehad dat deze weg voor mij niet makkelijk te bewandelen zou zijn. Kan het niet uitleggen maar 't is een gevoel...

Meiden... ik wens jullie het allerbeste toe en misschien kom ik weer wat vaker.

En Sweety... SUPER dat je zwanger bent!!! geniet van deze bijzondere ervaring... ik gun het je van harte!!!

Liefs Leah

Hee Leah,
Ik ken je nog echt wel, zat me zelfs vanmorgen af te vragen hoe het met jou en Linnepinnie was! Toevallig zeg! Dus bij jou vlot het ook niet echt, balen zeg. En je man chauffeur, zie je hem al wat vaker, of ben je nog met hem meegeweest?
Die eisprong wil ook niet echt alles zeggen volgens mij. Ik zag het wel goed in  mijn temp lijst, maar door middel van follikelmeting kwamen we erachter dat ze niet echt groeien en het niet opschiet. Dus ze zijn nog niet echt goed als ze loslaten. Nou start ik over 1, 5 week met hormonen. Hopelijk werkt dat goed, maar ben ook een beetje zenuwachtig er van geworden.......

Veel liefs

Hee Leah,
Ik ken je nog echt wel, zat me zelfs vanmorgen af te vragen hoe het met jou en Linnepinnie was! Toevallig zeg! Dus bij jou vlot het ook niet echt, balen zeg. En je man chauffeur, zie je hem al wat vaker, of ben je nog met hem meegeweest?
Die eisprong wil ook niet echt alles zeggen volgens mij. Ik zag het wel goed in  mijn temp lijst, maar door middel van follikelmeting kwamen we erachter dat ze niet echt groeien en het niet opschiet. Dus ze zijn nog niet echt goed als ze loslaten. Nou start ik over 1, 5 week met hormonen. Hopelijk werkt dat goed, maar ben ook een beetje zenuwachtig er van geworden.......

Hé Deez!!!
Wat leuk dat je reageert. Linnepinnie is op vakantie heb af en toe contact met haar via de mail.
We waren dus al begonnen met het vaker thuis zijn van hubbie maar ja als je onregelmatig ongi bent wil dat niet echt lukken. Hij was bv. vorige week elke avond thuis maar dus geen eisprong dan baal je wel hoor want we doen er zo ons best voor om thuis te zijn. Bij de firma doen ze niet moeilijk maar ze kunnen niet altijd een hele week geven.
Oh hormonen, spannend hoor! Ja ik ken het gevoel van zenuwachtig zijn... je wil graag verder maar als het dan eenmaal zover is, is het ook dooooooood eng!
Meid heel veel succes en ik duim voor je dat de hormonen goed aanslaan en dat je gauw zwanger bent... Succes!!!

Ps: In welke ronde zitten jullie nu? Als je het leuk vind kunnen we af en toe eens mailen maar ik zet liever niet mijn mailadres op de site. Weet ook niet of jij dat wil... kijk maar...

Liefs Leah

Terug
Bovenaan