ff leuk nieuwtje!

joehoe!! we gaan volgende week vrijdag voor een week naar zonnig en aangenaam warm (ong 20 a 25 graden :) ) tenerife!!!
heerlijk nou t nog ff kan! lekker met zn tweetjes weg!

probleempje! mn kleren passen niet zo goed meer! ik ben in 1 week ineens 2,2 kg gegroeid! pff dat was schrikken ineens haha! nu totaal zo;'n 5 kg gegroeid.
ik ben nml normaal wat te dun, en kan moeilijk groeien, en nou ineens pas ik niet meer in mn kleren (ik begin dus nu pas wat te groeien met 22wkn)
nog ideeen voor leuke zomerkleding, kan nml nog niet zoveel vinden!

hebben jullie ook nog vakantieplannen nu t nog kan??

liefs

Wij gaan over 1,5 week even een paar dagen naar Drenthe met onze dochter van 1,5 jaar. Het is niet heel ver, zoals jullie doen. Maar we hebben er wel enorm veel zin in!

Ook ik ben pas gaan groeien bij 20/21 weken. Opeens heb ik een mega-buik. Nog niet veel aangekomen (1,5 kilo), maar dit komt omdat ik in het begin heel veel afviel.

Tips voor kleding heb ik niet. Ja, wat ik boven las. Stretch jurkjes. Lijkt me heerlijk om in rond te lopen bij mooi weer.

Heel veel plezier!!!!!!!!!!

Jaloers!!!!!

Wij gaan dit jaar helemaal niet hahaha....zijn afgelopen augustus getrouwd en dure huwelijksreis in september naar Indonesië gehad.

Wij, onze dochter en aankomende zoon hopen maar op een mooie warme zomer, na een goede en koude winter en gaan dan maar genieten van het zwembadje in de tuin haha...

We hebben een mooi vooruitzicht....2011 weer 3 weken indonesië.

Wens jullie allemaal heel veel plezier...en idd...lekkere stretch jurkjes aandoen...

Liefs randy

ik hoorde van een vriendin dat de weerprofeten de heetste zomer sinds 400 jaar voorspellen!

dus ook al blijven we deze zomer allemaal thuis, we zitten toch in de zon!!

ik heb wel vast aangevraagd of de zomer dan pas 1 juli begint, dan kunnen we nog n beetje koel bevallen haha!

Dat zou heeel fijn zijn idd. Wij hebben ook geen heftige vakantieplannen.Vorig weekend nog even een weekendje Parijs gedaan en verder een hele zomer in de tuin in het vooruitzicht.
Eind April nog een weekje met vrienden naar Texel en ergens in September misschien ook nog een weekje weg in NL.

zo zo hete zomer.
dat dacht ik al.dat zal de 2de keer zijn zwanger en hitte golven.in 2006 was het ook al zo snel heet,heb regelmatig op strand gezeten met me bolle buik.in me kraamweek zat ik tot 23.30 wel buiten.kleine lag zelfs alleen in zijn romper.
nou van mij mag het.beter dan die regen.
kopen we toch een airco hahaha.

ik zag vorige keer een uit verkoop rek bij de h en m in de winkel zelf die heeft van die hempjes.

lekker hoor nog even er tussen uit.heerlijk.even niks doen en genieten,heel veel plezier.
gr marjan

Terug
Bovenaan