ff m'n ei kwijt!

Ik moet ff mijn frustraties kwijt!!! Mijn dochter van 19 wk wil vandaag helemaal niks. Geen flesje, geen fruitpotje, geen groentepotje... NIKS!! Grrr..... zo frusterend!!!
Vanmorgen om 06.00 uur ging  goed, flesje van 165cc ging zo naar binnen. Bij de flesjes erna begon het drama. En nu...50cc en een paar hapjes fruithap meer krijg ik er niet in!! Leuk hoor zo'n sprongetje, hoop maar dat het niet al te lang nog gaat duren want dit is voor mama absoluut geen pretje.

Groetjes
Sandra (mama van Daphne 19wk)

hoi sandera

Mijn zoontje is ook 19 weken en hij had het met 18 weken het was echt een verschrikking. Hij drink normaal 190 uit een dyfrax fles 4 x.
Vorige week woensdag begon het een beetje,, van de 190 maar 90 drinken ,bijna bij elke fles en wel doorslapen ik vond het zelf wel een beetje weinig maar ik dacht het zal wel een preriode zijn. Donderdag was hij bij mijn schoonmoeder en daar heeft hij bijna nix gedronken maar vrijdag ging het weer goed. En nu drink hij alles op 4 x 190 + voeding en een half potje groente of fruit. Dus ze krijgt de eetlust wel weer terug het duurt even.

groetjes dinn

Terug
Bovenaan