ff me ei kwijt

A

Anoniem

Guest
hey dames,

ik moet ff me ei kwijt.
ben nu 3 dagen over tijd heb allerlei klachten zo als zeer gevoelige en soms zelfs pijnlijke borsten, moe,moodswings, misselijk, alles ruikt sterk of stinkt echt en veel moeten plassen.

maar durf geen test te doen ben zo bang om toch een negatieve test te krijgen en mocht hij toch positief zijn komt de angst van het misgaan naar voren..

wie herkend dit gevoel na een miskraam?

Ik kan het me zooo voorstellen hoe jij je moet voelen.
Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad en hoop er ook nooit eentje mee te maken.
Ben je wel vaker overtijd of heb je een stabiele cyclus?
Je zal er toch aan moeten geloven en een test moeten doen om er zeker van te zijn.
Ik ga in ieder geval heel erg voor je duimen en hoop dat als je zwanger bent, hij deze keer blijft plakken!
Heel veel succes en sterkte met de test!

mamajb

Je miskraam is nu al best even geleden. Denk dat die niet heel veel invloed meer heeft op je cyclus. Je bent overtijd, dus zo toch testen. Als die negatief is, weet je wel waar je aan toe bent. Effe flink balen dan en weer door. Ik vind zelf de onzekerheid veel erger. Succes en ik duim voor je.

mijn vruchtbare periode is precies 2weken geleden afgelopen(de bekende afscheiding stopte)
ik ga vanweekend dan toch maar een test doen samen met me kerel

Spannend meid! Ik herken het wel een beetje maar vond het zelf juist fijn om zekerheid te krijgen dmv een test.

Ik ga voor je duimen!

Succes

(Mamaclub oktober)

de symptomen worden alleen maar erger vooral de vermoeidheid ben gisteren zelfs in slaapgevallen op de bank iets na 7uur en ben om 11uur naar boven gestuurd door me kerel en toen me wekker om kwart voor 4 ging was ik nog bek af..

vanavond gaan we saampjes testen ben nu wel erg nieuwsgierig

Misschien een rare vraag, maar waarom vanavond testen? Ochtendurine is toch veel beter?

omdat we het samen willen doen en met mijn werk smorgens vroeg/snachts is er geen tijd/mogelijkheid om ochtend urine te gebruiken

Terug
Bovenaan