ff me frustraie kwijt!!!

Titel zegt het al!...ik moet ff me frustratie kwijt!

ik zit al vanaf 6 jan thuis,heerlijk voor mijn dochtertje ( 13,5 maand) maar voor mij wat minder.
Zit thuis met ernstige rugklachten,dus ga ook pas weer werken in Sept als verlof achter de rug is!...

maar ik wil zo onderhand wel is wat aan de nieuwe babykamer doen!!...
De zolder is zo goed als af! (moest alles nog aan gedaan worden van isoleren tot afwerken) nu nog wat plintjes en dan is het klaar..) maaaaaar ik heb een perfectionist als vriend!!! ik word er gek van!!!!!! elke keer ziet die wel iets wat beter kan!...en ik ja ik ben nu 27 wk zwanger en heb totaal geen geduld en loop me dus behoorlijk op te vreten dat die baby kamer af moet!!!!! ( alleen nog meubels erin,en dan kan ik los gaan met wassen opruimen etc!!) ......pppffff ben ik de enige waar de kamer nog niet van klaar is???

hoi,
bij ons is de babykamer nog in tact ;) mn zoontje slaapt er nog. die gaat straks naar een grotere kamer waar ook nog wel het één en ander gedaan moet worden wil het een beetje leuk zijn ;)! maar ach, ik ben nu 25 weken zwanger en mijn zoontje kwam ook over tijd dus ik verwacht niet dat deze eerder komt dus hebben we nog tijd zat! ik snap wel dat je het klaar wil hebben, ik heb het ook wel bij vlagen maar in theorie heb je nog 13 weken dus 3 maanden ;)! misschien kan je je vriend overhalen om eerst de babykamer af te maken ipv de zolder? ;)
succes ermee!

hmm...ja dat is het nou net...eerst moet de zolder af,dan kan de nieuwe baby kamer leeg,dan krijgt mijn dochtertje een nieuwe kamer en gaat haar kamertje naar de nieuwe baby.

Nu hier hetzelfde;) Mijn vriend moest opeens de badkamer gaan verbouwen was ook wel nodig hoor alleen had ik het liever wat eerder gedaan:S Maar nee het moest per direct nu... Ik ben morgen 29 weken zwanger en ik heb nog geen behangetje op de babykamer zitten. Mijn vriend wilde ook het plafon opnieuw sauzen wat net 2 jaar geleden gedaan is nog super netjes dus. Ik heb het een beetje uit zijn hoofd gepraat. De zolder staat helemaal vol met zooi voor de babykamer en ik heb nog niet eens alles gekocht en me vriend zegt nou over 3 weken is de babykamer echt wel af hoor aahhh voor mijn idee is dat veels te laat goh wat vervelend. Dus bij deze ik begrijp je frustratie heel goed;)

waar ken ik het van!!!
gelukkig hebben wij besloten dat de baby bij onze op de kamer komt en hebben dus niet een hele baby kamer te doen... maar eeeeeeeeeeeeee het kast verbouwen tot comode.... en eeeee afgelopen weekeind eindelijk samen wezen kijken naar de bedje die we digitaal voor onze had.. viel die heel erg tegen en moeten we dus iets heel anders gaan bedenken/ zoeken...
verder wonnen we in deze huis nu bij 4 jaar en tja... nog steeds geen trapleuning... en nog veel meer klussen die nu eindelijk langzaam aan wel afkomen.... maar de tijd tikt voor mijn gevoel steeds snellen door...

maar goed... gelukkig hebben we voor de kleine nog geen naam en tja een geboorte kaart is ook nog niet af!!!!

ik beging langzaam maar zeker zo nu en dan een beetje in paniek te raken!!!!
dus je bent echt niet de enigste!!!!

Dan ben ik nog relatief rustig denk ik ;)

De babykamer is op dit moment nog een studeerkamer... vriendlief is interieurbouwer dus alles moet zelf. ben nu in afwachting van een nieuwe kast voor in de woonkamer. Als die eind maart staat (voor de verandering loopt hij op planning) kunnen de spullen uit de studeerkamer daarin. dan nog een kleine verbouwing aan de kamer zelf, schilderen en daarna allemaal zelfgemaakt spul (wat natuurlijk ook nog lang niet klaar is: kast, commode, ledikant) erin voordat we de babyspulletjes erin kwijt kunnen.

Ja, planning is krap, maar moet lukken denk ik.
heb zelf ook helemaal geen tijd om de studeerkamer vast van overbodige troep te ontdoen, dus tja...
zolang de inrichting maar af is voor mijn verlof in gaat vier weken voor de bevalling. en anders rij ik langs ikea haha. gelukkig heb ik zelf over een paar weekjes wel weer wat meer tijd om me hier mee bezig te houden..

Hier hetzelfde. Vriendlief heeft alle tijd!
Bij ons moet de zolder eerst opgeruimd voor de troep uit de logeerkamer daarheen kan.
En de logeerkamer wordt babykamer....
Eigenlijk moet er op zolder nog een radiator geplaatst worden en hij moet nog ontzettend veel rommel uitzoeken. (kan volgens mij allemaal gewoon bij het grof vuil!!!!)

Door mijn stress ben ik dus steeds te veel zelf aan het sjouwen en opruimen, dus weer meer last van de rug!

Maar ja, gisteren belde de kraamzorg om de intake te plannen, dus nu ben ik helemaal in de stress.
Gevolg is wel dat we dit weekend de kamer helemaal leeg gaan halen.

Alleen nu moeten de meubels nog komen! Net gebeld naar de babyplanet en we staan op de planning voor eind maart. Terwijl het al wel binnen is, maar zo had ze het doorgegeven.
Lekker dan, wij hadden gezegd dat we het zo snel mogelijk willen hebben!

Terug
Bovenaan