ff me neus laten zien

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Denk laat ff weten dat ik er nog wel ben hoor lees zo nu en dan eens mee. Zit er alleen heeel weinig op, goed teken betekend dat ik er minder mee bezig ben! Heb rond 27 juni mn ei gehad dus nu op de bank. De wachtbank dan he. Vorige maand was mn cyclus 28 dagen waar ik nu vanuit moet gaan geen idee maar als het nu weer 28 dagen is dan is mn NOD 9juli. Anders gewoon 11juli. En ik wacht tot de hoogste cyclus dus mn NOD hou ik dus op de 11e. Nog 10dagen dus, maar ga ervanuit dat het deze keer ook nogniet gelukt is. Ik heb in me hoofd dat het wel een jaar kan duren dus ja. NO PRO zal ik zeggen. Leuk als eerder is maar goed, we hebben het niet voor het zeggen. Hoe is het met de anderen??

Groetjes mamaa29

Nou, spannende tijd dus weer aangebroken. Wie weet...?!? En anders op naar de volgende ronde. Hier alles okee. Wacht op NOD door middel van een doorbraakbloedig. Ik zeg kom maar op... :-( Dan kan ik ook weer door :) en stoppen met die pillen en hun bijwerking :-D

succes,het blijft allemaal zo onzeker,en onduidelijk..wanneer is het nu zo ver???

Terug
Bovenaan