A
Anoniem
Guest
ging vanmorgen vroeg even wat boodschappen doen,en wat zie ik een oude vriendin die ik ruim een half jaar niet had gezien met een dikke buik naar buiten komen.natuurlijk heb ik haar wel gefeliciteerd met haar zwangerschap ze was al weer 5 maanden heen en moet in augustus bevallen.tuurlijk ik gun het hun van harte hoor daar niet van ze heeft het ook verdient net als iedereen,want het heeft bij hun ook bijna 2 jaar geduurt voor dat het eindelijk lukte.maar diep in me hart kon ik wel janken en dat heb ik dus op de fiets ook maar even zitten doen had toch me zonnebril op dus ik dacht lekker janken maar dan.na de boodschappen moest ik naar het gemeentehuis want een vriendin van ons werd geridderd voor de goede daden die ze vericht bij de dierenambulance wat ze al 20 jaar doet en waar ik met me man ook 1 van de vrijwilligers ben,nou ik kan jullie vertellen datik erniet met veel plezier zat ondanks dat het een leuk gedoe moest zijn.wij wachten nu ook al weer 20 maanden op ons geluk maar ben nog steeds niet zwanger na me miskraam in 2003.ik heb 3 maanden aan de clomid gezeten en nog niks.maar mag nu eindelijk voor iui maar helaas is er hier een wachtlijst,dus ben waarschijnlijk pas voor de zomer aan de beurt voor de eerste behandeling.maar ja we blijven dus maar hopen me mannetje en ik. nou meiden sorry voor me lange verhaal maar moest het echt even aan jullie kwijt.nou dikke knuffies weer voor allemaal en hoop dat iedereen hier op het forum word beloond met zo,n lief klein wondertje doei doei xxxjes