FF ME VERHAAL KWIJT..!!

Denken Jullie Zo Ook????

Ik Kijk altijd naar tienermoeders op sbs 6 op dinsdag... komt altijd laat maar goed, ik vindt het altijd wel leuk om te kijken... he.....
maar ik me achterhoofd denk ik dan altijd... howwww waarom hun wel en wij niet.... het lijkt soms wel of het zo moet zijn ofzo... de mensen die graag kinderen willen lukt het niet en bij die tieners die wat rond neuken met mekaar die zijn gelijk zwanger!!!!!!!!!!!!! dat is soms echt best wel frustrerent...... nu ook weer vorige weekend was me eisprong maar er was niks gebeurd... maar nu moeten we dus weer een paar weken wachten... dat is zo vervelend... en je doet er alles aan... bed omhoog zetten weet je wel... en dat soort dingen maar het helpt gewoon niet... nu moeten we wel 2 dec naar het ziekenhuis voor alle uitslagen... dus ik ben heel erg benieuwd wat ze gaan zeggen en wat er verder gedaan word...ik hoop dat er wat gedaan kan worden... want wij willen gewoon heel erg graag kindjes... het is gewoon zo leuk en mooi wat je kan krijgen in je leven.... maarja niet voor iedereen is het zelf sprekend... en soms word je daar wel moe van... want dan zie je weer op tv... ow die is in verwachtig of die is bevallen... weet je wel... en als je in de stad loopt of boodschappen bent halen... en tja nu valt het natuurlijk helemaal op... omdat je er zelf ook mee bezig bent... maarrrr hoowwwwwww.....WIJ WILLEN OOK ZO GRAAG....NET ZO ALS IEDEREEN HIER OP HET FORUM!!!!!

IK HOOP DAT WE ALLEMAAL ZWANGER KUNNEN WORDEN...!!!!! WANT OP EEN GEVEN MOMENT DUURD HET GEWOON VEELSTE LANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DAT MOEST ER FF UIT....

he meis, kan je frustratie heel goed begrijpen, wij hebben een dochter van 2 en daar waren we ook precies een jaar mee bezig, nu gaan we ronde 16 in, we hebben onder zoeken gedaan bij me man is alles goed, maar ik heb zowiezo pcos en volgende week vrijdag krijg ik een kijkoperatie om te kijken of ik ook endometriose heb, dus het klote is aan de ene kant dat het alleen aan mij ligt en niet aan allebij, andere kant is het wel lekker dat het alleen aan mij ligt en dat er wat aan gedaan kan worden.

dus ja meid denk dat we allemaal jou frustratie goed kan begrijpen.

xxx

Ik kan het ook goed begrijpen, bij mij om me heen zijn constant vriendinnen en kennissen zwanger of gaan bevallen of hebben zelfs al kinderen. Probeer toch ondanks alles positief te blijven, dat lukt bij mij ook niet altijd, maar proberen kan geen kwaad.
Begin december krijg ik medicijnen om mijn cyclus op te wekken en mijn eitjes beter te laten rijpen, hopelijk is het dan snel raak! Zo niet dan moeten wij over naar IUI-behandelingen. Misschien moet je die programma's gewoon vermijden. In het begin was ik helemaal door het dolle heen, ging ik naar babywinkels, las babymagazines etc, maar probeer het nu een beetje te vermijden anders blijft het pijn doen.

Heel veel sterkte en ga voor je duimen dat je ook snel een lief wondertje krijgt!

Liefs Vic

he meis. ik kijk af ent oe ook dat programma en denk dan het zelfde als jou. waarom zij wel terwjl ze moeten genieten van hunleven nog lekker stappen enz. en wij zijn er klaar voor enz en het lukt niet. Ik heb dan wel een dochtertje van 3,5 jr maar zijn alweer in jan 3 jr bezig voor een 2e.
Ook in mijn omgeving lijkt wel of ze allemaal zo een kindje krijgen, ze gaan er voor en bam het is meteen raak. mijn buurvrouw loopt nu alledaags en ja dat doet dan extrea pijn. Krijg gelukkig wel steun van me man en andere buren/vrienden. Maar van die zwangere muts dus ECHT niet he!! ze snapt gewoon niet daty het moeilijk is voor ons. Maarja we leren er wel mee leiven hopen we.
Ik zit nu in afwacht week na de 7e iui poging en als dit mis gaat dan gaan we in feb voor ifv.

heel veel stertke met alles en hopelijk krijg je snel een klein wondertje in jhe armen.

xxx natas

Hoi Meiden...

Gelukkig ben ik niet die enige die zo denkt.... en soms wel ff in een dippie zit... het is gewoon niet leuk.... maar goed we blijven positief... er word nu wel actie ondernomen en dat is ook wel fijn maar soms.... is het gewoon een beetje teveel...

heel veel succes jullie ook met de pogingen... hoop dat het snel bij jullie ook mag lukken....

dank jullie wel...

XXX

hier nog iemand die het ook moeilijk vind om ernaar te kijken,zeker als er weer eens gezegt word dat het een ongelukje is,of dat het niet de bedoeling was om zwanger te raken. Best pijnlijk,en toch blijf ik er naar kijken!
Veel succes voor allemaal,
goede berichten zijn wel weer welkom hier!
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan