ff me verhaal kwijt

hoi meiden,

ik klaag normaal nooit maar pfff voor mij geen 2e.
1e 3 maanden erg misselijk geweest en moe. Gelukig ging het daarna beter. Hield alleen mega veel vocht vast. De kleine lag in stuit. Met 36 weken is er besloten om uitwendig te draaien. Toevallig was ik die dag niet lekker, benauwd. Helaas is draaien niet gelukt en samen met gyn. besloten voor natuurlijke bevalling. Bleek dat ik zwangerschapsvergiftiging had moest meteen blijven.met 37 wk2dg is er besloten om te halen met gel. Ging prima. S'middags braken me vliezen al. om 23.00 s'avonds met 8cm ontsluiting is er toch besloten voor een keizersnede kleine wou niet indalen. Om 00.01 is me kleine meid geboren. Keizersnede viel mee. Na 4 dagen uit t ziekenhuis maar veel te hoge bloeddruk. thuis volledige bedrust bloeddruk daald niet. kan je dus niet eens voor de kleine zorgen. Na 5 dagen overlijd plots me schoonvader. Gelukkig nog wel afscheid kunnen nemen met de kleine. Na begravenis denk je te kunnen genieten, helaas enorme hoofdpijn, na 5 dagen in bed met spoed naar ziekenhuis. Bloedprop in me hersenen. weer 5 dagen in ziekenhuis zonder me keine meid. Zo moeilijk. Nu gelukkig herstellende thuis maar wel doof aan 1 kant. Ga nu prberen te genieten
 
jeetje wat een verhaal zeg.
zat het te lezen en kreeg gewoon tranen in me ogen.

hoop het je snel opknapt en dat je lekker kan genieten van je kleine meid.

liefs debora
 
wat een verhaal zeg wat heb jij een ellende moeten door staan ik hoop dat het nu allemaal beter gaat worden .
ik gun jou alle gelukken en gezondheid toe .
liefs evelien
 
meid jij MAG klagen, wat heb je veel voor je kiezen gekregen en wat is dat jammer van je kraamtijd. Hoop voor je dat het gaat lukken om toch te genieten van je kleine meisje
Heel veel sterkte er in ieder geval mee
groetjes Jacqueline
 
Terug
Bovenaan