A
Anoniem
Guest
Hoi hoi allemaal,
Ik ben 6 oktober uitgerekend en was lekker aan het meekletsen op het septemberforum omdat het oktober forum er nog niet is.
Mo attendeerde mij op het zwanger zijn forum dus TADAAAAAAAA daar is ze dan.
Leuk om altijd met je lotgenootjes te kletsen, doe ik ook al een lange tijd bij "leuke mama's ".
Zal even in het kort vertellen wie ik ben.
Ik ben Jeannette en 35 jaar oud.
Inmiddels zat ik in ronde 10 toen ik in december in blijde verwachting raakte.
Helaas is dit misgegaan op 30 december.
Het vruchtje heb ik opgevangen en blij dat ik dit heb mogen mee maken.
Ik was toen 5 weken en 4 dagen zwanger.
2x bij VK geweest en na een week heftige bloedingen te hebben gehad was alles schoon.
Nu een maand verder kwamen we er weer achter in blijde verwachting te zijn.
Helemaal in de wolken (lees dat mijn vriend al 3x zijn sperma heeft weggebracht ivm slecht zaadkwaliteit???)
Nu zijn dit even belangrijke dagen voor mij omdat ik mij er zo van bewust bent dat het hier de vorige keer mis ging.
Toch probeer ik er nu super van te genieten en 16 februari mag ik al naar de VK toe. dan ben ik net 7 weken.
Nou meiden héél véél succes met het zwanger zijn en geniet er volop van.
Jeannette 34
zwanger 5w2d.
Ik ben 6 oktober uitgerekend en was lekker aan het meekletsen op het septemberforum omdat het oktober forum er nog niet is.
Mo attendeerde mij op het zwanger zijn forum dus TADAAAAAAAA daar is ze dan.
Leuk om altijd met je lotgenootjes te kletsen, doe ik ook al een lange tijd bij "leuke mama's ".
Zal even in het kort vertellen wie ik ben.
Ik ben Jeannette en 35 jaar oud.
Inmiddels zat ik in ronde 10 toen ik in december in blijde verwachting raakte.
Helaas is dit misgegaan op 30 december.
Het vruchtje heb ik opgevangen en blij dat ik dit heb mogen mee maken.
Ik was toen 5 weken en 4 dagen zwanger.
2x bij VK geweest en na een week heftige bloedingen te hebben gehad was alles schoon.
Nu een maand verder kwamen we er weer achter in blijde verwachting te zijn.
Helemaal in de wolken (lees dat mijn vriend al 3x zijn sperma heeft weggebracht ivm slecht zaadkwaliteit???)
Nu zijn dit even belangrijke dagen voor mij omdat ik mij er zo van bewust bent dat het hier de vorige keer mis ging.
Toch probeer ik er nu super van te genieten en 16 februari mag ik al naar de VK toe. dan ben ik net 7 weken.
Nou meiden héél véél succes met het zwanger zijn en geniet er volop van.
Jeannette 34
zwanger 5w2d.