ff meekletsen nu het oktober forum er nog niet is......

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Ik ben 6 oktober uitgerekend en was lekker aan het meekletsen op het septemberforum omdat het oktober forum er nog niet is.
Mo attendeerde mij op het zwanger zijn forum dus TADAAAAAAAA daar is ze dan.

Leuk om altijd met je lotgenootjes te kletsen, doe ik ook al een lange tijd bij "leuke mama's ".
Zal even in het kort vertellen wie ik ben.
Ik ben  Jeannette en 35 jaar oud.
Inmiddels zat ik in ronde 10 toen ik in december in blijde verwachting raakte.
Helaas is dit misgegaan op 30 december.
Het vruchtje heb ik opgevangen  en blij dat ik dit heb mogen mee maken.  
Ik was toen 5 weken en 4 dagen zwanger.

2x bij VK geweest en na een week heftige bloedingen te hebben gehad was alles schoon.

Nu een maand verder kwamen we er weer achter in blijde verwachting te zijn.
Helemaal in de wolken (lees dat mijn vriend al 3x zijn sperma heeft weggebracht ivm slecht zaadkwaliteit???)
Nu zijn  dit even belangrijke dagen voor mij omdat ik mij er zo van bewust bent dat het hier de vorige keer mis ging.

Toch probeer ik er nu super van te genieten en 16 februari mag ik al naar de VK toe. dan ben ik net 7 weken.

Nou meiden héél véél succes met het zwanger zijn en geniet er volop van.

Jeannette 34
zwanger 5w2d.

Hoi Jeannette en andere oktobermama's

Wie van jullie gaat er naar de oktobermoeders op het  andere forum? Ik ben even wezen kijken en het ziet er wel heel mooi uit, maar er zijn pas twee oktober 2006 mama's. Hier is nog geen afdeling voor oktobermama's en dat duurt misschien nog wel heel lang, waar gaan jullie kletsen? Ik vind het wel gezellig om een eigen  'hoekje' te hebben. Nu staan hier 3 hele lange onoverzichtelijke berichten en dat is ook niet echt leuk.

Het adres is:

http://navig8.to/oudersforum

groeten Mariska

hoi ik ben Annichje ik ben 30 jr, en 5 wkn zwanger, we hebben 5 jaar gewacht
en gedoktert op 9 januari kreeg ik een baarmoederfoto en werd er ontdekt dat ik een
verstopte eileider had, toch ben ik deze maand zwanger geraakt en dolgelukkig
nu ben ik wel bang dat ik het niet mag houden, omdat iedereen zegt dat de eerste keer toch vaak misgaat, ik probeer van deze zwangerschap te genieten want we hebben er
lang op gewacht, ik ben uitgerekent op 5 oktober en ik hoop gezellig mee te kunnen babbelen zodat ik erg positief word, en ook met jullie allemaal mee zal leven.Wie van jullie kent deze angst en is het de eerste keer ook goed gekomen.

Hoi Mariska en Annichje,

Leuk nog meer oktober moeders.
Ik wacht nog héél even op dit forum want zo lang zal het nu toch niet meer duren...
En het is zeker leuk om een "eigen hoekje" te hebben.

Zoveel vragen etc en nu moet je inderdaad door de regels héén lezen.
Laten we nog even afwachten, of je moet alvast op het andere forum beginnen, even peilen hoe leuk het daar is hahahahaha.....

Annichje ik kan mij die zekerheid héél goed voorstellen.
Heb ik ook, vorige maand is het bij mij ook mis gegaan en hier lees je natuurlijk zo ontzettend véél positieve maar ook negatieve verhalen.
Meid laat je niet gek maken daar heb je niets aan.
Ik ken ook zoveel zwangerschappen die wel bij de eerste keer geoon goed gaan.

En ik heb mijzelf voor genomen gewoon lekker te genieten want mocht het misgaan dan kan jij of de VK of de dokter er niets aan doen.
Als het niet goed mocht zijn dan breekt het af...

Dus gewoon er lekker van genieten want wat dat betreft heb je het nu toch niet in de hand...

Je kan wel stressen maar dat maakt geen verschil....

Dus meiden GENIET...!!!!

Wat leuk ik ben trouwens uitgerekend op 6 oktober. wat leuk joh, bijna zelfde datum.

En Mariska hoe ver ben jij en wanneer uitgerekend.....

Liefs
jeannette
5w3d

Hallo Jeannette,
Ik heet ook Jeanette (maar dan met 1 n) en ben ook 35 jaar. Wij zijn al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden waarvan 1 jaar in de medische molen. In november 2005 hebben we de 1e IUI behandeling gehad. In december ben ik helaas ongesteld geworden, maar het mooie van alles is dat  ik in december op de natuurlijke manier zwanger ben geworden. Wat een goed begin van het nieuwe jaar. Ik was helemaal in de wolken. Helaas heb ik 2 1/2 week geleden een miskraam gehad. Ik hoop zelf dus dat ik ook zo snel (liefst deze maand, maar wie wil dat neit) mogelijk weer zwanger kan worden op de natuurlijke manier. Anders beginnen we volgende maand met 2e behandeling.
Ik wil jullie dus in ieder geval van harte feliciteren en hoop me zo snel mogelijk aan te sluiten.
Groetjes Jeanette

Hallo dames,

Leuk dat jullie er ook bij zijn. GEFELICITEERD met jullie zwangerschappen.

Er zijn nu drie kopjes oktobermoeders onder zwanger zijn. Ik zal er zo een hoofdkop van maken.
Dan kunnen we met z'n allen bij elkaar kletsen.

Mo

hai
gefeliciteerd
tuurlijk ben je nu voorzichtig
dat zou ik ook zijn maak je in iedergeval niet al te druk.
heel veel plezier hier!!!
en geniet ervan heel veel liefst  

jeannet  
                                                              3 maanden& 6 dagen

hai
gefeliciteerd
tuurlijk ben je nu voorzichtig
dat zou ik ook zijn maak je in iedergeval niet al te druk.
heel veel plezier hier!!!
en geniet ervan heel veel liefst  

jeannet  
                                                              3 maanden& 6 dagen

Terug
Bovenaan