ff mijn gram kwijt hoor

Hallo allemaal,

wat frustrerend al die bevallingsverhalen terwijl ik al een week rommelende buik heb en het schiet maar niet op.

soms ff een paar weeen , maar dan stopt het weer.
mijn onderkant is niet meer te harden en soms als ik ga zitten of juist ga staan heb ik steken van pijn.

ik weet het hoort er allemaal bij, maar ben het zo langzamerhand erg zat.

sorry dat ik mijn klaagzang hier neer gooi, maar ik moet het ff kwijt

groetjes maaike
39 wkn en 3 dagen

hoi maaike,
ja erg is dat he,iedereen heerlijk die kleine en kraamtijd in.
ik loop ook al dagen te rommelen.
net van die messteken in me buik.
dan opeens paar keer harde buiken en dan houdt het op.
ben helemaal op me hoede want zodra het begint moet ik zorgen dat ik het zh kom.
aangezien ik snel beval.
ik word dat wel eens gek van me zelf.ik slaap er zelfs slecht van.
donderdag weer naar het ziekenhuis en willen we gaan bespreken voor een keizersnee.omdat het steeds langer gaat duren en steeds meer tegen op begint te zien.
ik durf zowat niet eens meer de deur uit.
stel dat ik bij me ouders of vrienden ben 10 km verderop.heb niks bij me en moet zorgen dat ik opeens oppas heb vanuit dat dorp,me kind opgevangen wordt zelf in het zh kom.
zo ga ik geen nog 2 a 3 weken volhouden.
ben helemaal gesloopt.
dan maar geen stuit bevalling.en paar dagen in het ziekenhuis.komt wel lekker tot me rust.geen gillende kids om me heen.
maaike nog ff volhouden.ons tijd komt ook!!!
gr marjan

daarvoor is dit forum natuurlijk ook! dat we ff heerlijk kunnen klagen!!

ik vind t hardstikke leuk en fijn voor iedereen die al bevallen is, maar ik wil nu ook!!! ik ben over 9 dagen uitgerekend dus ik heb nog wel ff tijd...... maar ik heb er nu gewoon genoeg van!

ben de hele dag moe, mn schaambeen doet pijn waardoor ik waggel, en gaan staan of gaan zitten is ook een drama en mn voeten zijn zo dik, dat ziet er niet meer uit en het is nog pijnlijk ook.....

maar ach, we houden vol goede moed nog ff lekker vol!!haha!!
ff klagen lucht ook al op!

ik geniet nog steeds heel erg van het bewegen in mijn buik!! vind t nog elke dag zoooo bijzonder! ik denk dat ik dat juist heel erg ga missen!

nou dames.... jullie ook sterkte met de laatste loodjes en ik hou t forum in de gaten!!

liefs

nou juni kan je zeggen dat je het idd gaat missen,maar 1ste wat ik lekker vond was dat ik normaal kon eten,geen maagzuur,die pijn weg was.
nu weer een rot nacht gehad.pijn in me onderbuik of dat te maken heb omdat ze in een stuit ligt.
wc was weer me grote vriend en de maagtabletten ook.100x draaien van de pijn in me heupen.
vorige week sliep ik goed,wel vaak wakker maar viel zo weer in slaap.
maar ja anders straks maar weer ff naar me bedje.
gr marjan

oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. nog 3 dagen te gaan en tot nu toe niet echt een teken. vanmorgen voor het eerst een aanhoudende zeurende pijn in mijn buik, maar geen wee te bekennen. heb me er inmiddels maar op ingesteld dat ook deze kleine zich niet voor de uitgerekende datum zal aandienen en gewoon doorgaan met de dagelijkse dingen. we wachten af!

groeten, Moon

Lieve dames,

Het valt misschien niet mee dat wachten, maar bedenk dat het allemaal voorwerk is en al hoort bij de bevalling!

Nu achteraf gezien was ik al drie dagen "bezig"', terwijl ik op dat moment dat niet zo ervoer.

Sterkte!

Terug
Bovenaan