ff mijn hart luchten

A

Anoniem

Guest
Ben ik het nou wewl of niet. Ik heb geen idee meer, ik heb als ongeveer een week pijn aan mijn borsten, een week geleden kreeg ik ineens last van acne, wat ik normaal nooit heb, behalve voor mijn ongesteldheid......zou ik dan toch miusschien zwanger zijn.
Ik zit nu op dag 32 en wacht nog even 5 dagen af. Mijn langste cyclus was namelijk 36 dagen dus ik w8 maar even af.

Ook mijn afscheiding is veranderd. Kan iemand mij vertellen als je voor een ongesteldheid zit hoe je afscheiding dan zou moeten zijn. Dik of dun ofiets

groetjes sw33tness

hoi meid. ik moet ook over een paar dagen nod worden.maar heb nu ook last van witteslijm ik weet ook niet wat dat is ik hoop dat je zwanger bent sterkte kusjes janny

hoi meid. ik moet ook over een paar dagen nod worden.maar heb nu ook last van witteslijm ik weet ook niet wat dat is ik hoop dat je zwanger bent sterkte kusjes janny

Hoi Hoi,

Het is te hopen voor je dat je niet ongesteld wordt. Die onzekerheid of je nu wel of niet zwanger bent is soms slopend.
Mijn nod is a.s. maandag. Weet ook niet of ik nu wel of niet zwanger ben. Heb ook last van pijnlijke borsten, meer plassen, sterke urine lucht. Ik zal voor je duimen. En hou vol.
gr Wen

Ha meis,

Erg he? Die onzekerheid. Om gek van te worden.

Van de afscheiding durf ik   niks te zeggen.

Ik hoop dat als over een paar dagen een test doet dat er dat een hele dikke plus of streep op staat.

Sterkte   en laat je het ffies weten?

Liefs wen

een beetje een late reactie...maar ja pc problemen
helaas het was dus helaas niet zo jammer jammer jammer
op naar de volgende ronde maar weer hopen op beter

iedereen succes hier verder met zwanger worden :)

liefs sw33tness

Een beetje laat zie ik, want dit onderwerp loopt al een tijdje. Maar toch maar een antwoord, want ik weet wel dat je  afscheiding  vlak voor je eisprong verandert. Deze wordt dan wat dikker (in de boeken zeggen ze een soort draden als je het tussen je vingers neemt, maar wie gaat dat op z'n gemak zitten doen als ze op de wc zit?). Je slijmvlies in je baarmoeder wordt dikker, zodat het goed ontvankelijk is voor een kindje-in-de-maak. Ik neem aan dat je vlak voordat je ongesteld moet worden ook gewoon nog wat van dat slijmvlies als afscheiding kunt hebben. Maar precies weet ik het niet. Interessant om op te zoeken. De bieb stond voor mij toch al in de planning.

Terug
Bovenaan