A
Anoniem
Guest
Hallo
Vorig jaar januari ben ik mijn dochtertje verloren met 38 weken zwangerschap.
De oorzaak was een domme pech. Op de zelfde dag kregen wij ook te horen dat er in denbosch een dood babytje dood is gevonden. Nu ben ik weer inmiddels 34 weken zwanger en wat denken jullie gisteren keek ik hart van nederland toen was er weer een pasgeboren babytje dood gevonden in oosterhout. Ben zo kwaad omdat er meiden zijn die een zwangerschap moeten afbreken omdat ze in een moeilijke keuze staan of er zijn meiden bij die het zelfde als ik hebben mee gemaakt , en er zijn zelfs ook meiden bij die er zolang over doen om zwanger te raken.
Dit heeft mijn erg diep geraakt .
Hoe kunnen ze dat nou doen?
Ik bedoel als ze het kind niet hadden gewild , dan hadden ze toch in de eerste maanden af moeten breken.
Sorry hoor meiden , maar deze mensen moeten ze meteen afschieten.
Nogmaals , sorry dat ik zo vel reageer.
Ben echt boos .
Heb er echt geen woorden voor.
Groetjes peggy mama van *anouk*
en 34 weken zwanger.
Vorig jaar januari ben ik mijn dochtertje verloren met 38 weken zwangerschap.
De oorzaak was een domme pech. Op de zelfde dag kregen wij ook te horen dat er in denbosch een dood babytje dood is gevonden. Nu ben ik weer inmiddels 34 weken zwanger en wat denken jullie gisteren keek ik hart van nederland toen was er weer een pasgeboren babytje dood gevonden in oosterhout. Ben zo kwaad omdat er meiden zijn die een zwangerschap moeten afbreken omdat ze in een moeilijke keuze staan of er zijn meiden bij die het zelfde als ik hebben mee gemaakt , en er zijn zelfs ook meiden bij die er zolang over doen om zwanger te raken.
Dit heeft mijn erg diep geraakt .
Hoe kunnen ze dat nou doen?
Ik bedoel als ze het kind niet hadden gewild , dan hadden ze toch in de eerste maanden af moeten breken.
Sorry hoor meiden , maar deze mensen moeten ze meteen afschieten.
Nogmaals , sorry dat ik zo vel reageer.
Ben echt boos .
Heb er echt geen woorden voor.
Groetjes peggy mama van *anouk*
en 34 weken zwanger.