ff mijn verhaal kwijt....

hallo lieve dames,
ik ben chantal en ben 30 jaar.
vorige week di heb ik te horen gekregen n.a.v. een echo dat 'het kindje' niet meer leefde...
ik heb bij 5,5/6 weken een inw echo gehad omdat ik wat last had van krampen. toen hebben wij het hartje zien kloppen en was ik wat gerustgesteld.
nu kreeg ik met ruim 12 weken een echo en bleek er geen hartactiviteit meer te zijn.
ben nu heel erg verdrietig, maar begrijp ook wel dat de natuur niet zomaar ingrijpt en daar probeer ik me mee te troosten.
probeer nu het natuurlijk te laten verlopen, maar ik merk dat ik er steeds meer problemen mee krijg. heb steeds wat bloedverlies en dan weer een hele tijd niks, dus elke x denk ik daar gaan we.....en dan vervolgens weer niet.
ik ben erg bang voor een curretage, maar begin zo langzamerhand te denken dat er geen andere oplossing in zit....
ik heb trouwens achteraf gezien het idee dat ik het vanaf het begin al onbewust voelde alleen heb ik dat gevoel flink weggestopt...wie herkent dit?
nou jullie ook allemaal sterkte!
x chan

Chantal,

Wat vervelend en verdrietig dat dit gebeurt is. Ik heb zelf een miskraam gekregen bij mijn 2e zwangerschap en idd. het is niet zomaar. Er moet ook zoveel goed gaan in het begin. Kinderen zijn toch echt wondertjes. Nou had ik al een dochter en kon ik voor mijzelf wel goed het verschil voelen tussen een baby en een zwangerschap van 6, of 7 weken.
Ik heb in het begin ook afgewacht tot het vanzelf zou komen en toen het kwam verloor ik zoveel bloed dat ik alsnog naar het ziekenhuis moest voor een curretage. En dat is mij heel erg meegevallen. Ik kreeg een lichte narcose, ben 15 min. weggeweest en in die 15 min. heb ik het lekkerste geslapen sinds een hele lange tijd.
Maak jezelf niet te bang voor een curretage, het valt echt mee en je bent er dan ook gelijk vanaf.
Veel succes.

hoi reisa,
dankjewel voor je reactie!
ik ben 1 x eerder geopereerd aan een hernia en toen heb ik een narcose gekregen waar ik weken hoofdpijn en moeheid door kreeg.....plus de risico's van een curretage lijken mij gewoon eng. maar ik merk ook nu ik bijna een week verder ben, dat ik dit niet veel langer ga trekken.....misschien dat ik het nog 1 a 2 dagen ga geven en dan toch eerder de vk ga bellen.....
nogmaals bedankt!
gr chantal

Terug
Bovenaan