ff mijn verhaal kwijt..

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Als ik 14 dagen na mijn eisprong aan houd dan is as zondag mijn NOD. Ik heb nu al een paar dagen rommelende darmen, steken in baarmoeder, vaker plassen en gevoelige borsten. Het lastige is dat dit ook voortekenen van een komende menstruatie kunnen zijn, toch?
Ik ben lang aan de pil geweest en weet niet zo goed wat gebruikelijk is / hoort bij mijn cyclus..

Ik ga zondag maar gelijk testen & hopen op een positieve test. Kan ik met een grote glimlach mijn verjaardag vieren :) Zo niet dan ook met een goed gevoel de komende menstruatie "accepteren" (ik weet dat door spanning de menstruatie bij mij later plaats kan vinden).

Ik moest dit even kwijt hier.. Ik houd jullie op de hoogte.

Fijne dag! Liefs

Spannend voor je.. Zwangerschapsverschijnselen kunnen idd ook voortekenen zijn voor een komende menstruatie, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden hoor. Ik hoop natuurlijk voor je dat je een positieve test in handen mag hebben komende zondag!

Je hebt gelijk, het kan allebei betekenen.
Ik hoop echt dat je een super cadeau krijgt zondag!!!
Maar niet teleurgesteld zijn als je niet positief test, dat zegt ook niet altijd gelijk wat!

idd kan het ook zowel voor zwangerschap als menstruatie zijn die verschijnselen! Duim voor je mee!

groetjes

spannend! hoop dat je zondag een positieve uitslag hebt! succes, enne we lezen het wel ;)

A...hhhh, ook ik moet tot zondag wachten met testen, die dag NOD. De spanning is echt killing!! Ik laat het weten zodra ik meer weet. Succes met wachten!!

Iedereen bedankt voor jullie reactie!

Zo te lezen zijn er wer veel die in spanning afwachten, iedereen succes..

@mamma-anna; as zondag staat het ook van mij direct op het forum!! jij ook veel succes met wachten. Ik tel de dagen, uren en minuten af ;-)

Terug
Bovenaan