ff mijn verhaal kwijt.

Hoi

Ik reageer eigenlijk bijna nooit maar lees al vanaf het begin van de zwangerschap mee.
Ik wilde eigenlijk toch even mijn verhaal kwijt. Ik ben nu 36 weken en 1 dag zwanger van ons eerste wondertje. Maar nu begint het steeds zwaarder te worden. Ik ben verkouden geweest 2 weken geleden en ben het nog steeds een klein beetje. Ik heb het erg benauwd. Als ik alleen al op de bank zit heb ik het al benauwd. Dat vind ik echt totaal niet leuk.
Ook loopt ons meisje voor op de groei. Met het gewicht zat ze afgelopen dinsdag op 37.4 weken en de groei was ze al dik 39 weken. De verloskundige wil daar nog niks aan doen.
Gelukkig slaap ik nog goed. Ondanks dat ik niet veel op een dag doe slaap ik erg veel. wel 9 tot 11 uur per nacht.

Ik ben er gewoon helemaal klaar mee Ondanks dat ik bang ben voor de bevalling zou ik wel graag willen dat het begint. Dit hou ik niet lang meer vol.

sorry ik wilde graag mijn verhaal kwijt.
 
Je hoeft geen sorry te zeggen omdar je je verhaal kwijt wilt ;)
Ik ben nu zelf momenteel 35weken en 3 dagen zwanger. En snap helemaal wat je bedoeld.
Ben ook van ons 1ste wondertje in verwachtig,, maar inderdaad ook heel snel en veel benouwd.
Verkouden heb ik gelukkig geen last gehad.
Wel heb ik vanaf mei al last van blaasontsteking.. en wil ook maar niet over gaan.
Slapen doe ik ook heel veel laats ben ik op 3dagen tijd maar 12 1/2 uur wakker geweest en de rest alleen maar geslapen.
Ik hoop vor je da het snel achter de rug is.
 
Weet je wat het ook is....... voornamelijk voor ons 'eerste x moeders'......
Iedereen om je heen zegt constant 'ah, geweldig...'en 'spannend hoor...' en 'wat een prachtig wonder he, zwanger zijn..'
En als je dan een keer zegt dat je der zat van bent en dat het nu helemaal niet zo leuk is, dan krijg je toch een blik!!!!

En hier begrijpen we het, dus klaag maar lekker raak.

Ook ik ben moe (36+3), ben mn buik zat, wil mijn lijf terug en heb het nu wel gehad..... laat maar komen!
 
Fijn dit te lezen, gisteren op de gym kreeg ik allerlei opmerkingen van zow, ben jij er nog steeds en beste buik, ben jij niet allang uitgerekend, je ziet er moe uit, bedankt lieve mensen ik moet nog ruim 3 weken officieel, grrr
 
Terug
Bovenaan