ff mn ei kwijt

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet even mijn ei kwijt, hoor!
Ik ben nu 9 weken en 3 dagen op weg en ik ben ZOOOOO verschrikkelijk moe!!!
Ik zit hele dagen op mijn werk te gapen en te hopen dat niemand in de gaten heeft dat ik eigenlijk niets doe. (Het hoog nodige) Ik kan me niet concentreren! Ook ben ik de hele dag misselijk (ik hoef gelukkig niet over te geven) en alles stinkt zo!

Ik kan nu wel slapen! Ik zou vanavond te sporten, voor het eerst in een eeuwigheid, maar ik geloof dat ik in bad ga en dan om 7 uur slapen! Gezellig voor mijn man
Hij is wel heel lief hoor! Hij is normaal niet het zorgzame typje, maar had laatst zomaar het blad in verwachting voor me meegenomen. Hij is thuis aan het klussen en doet ondertussen ook nog het huishouden, eigenlijk best lief he?

Oh ja, en ik heb zo'n zin in een frikandel speciaal en een ei. Dat lust ik normaal niet eens!

Voelen jullie nou ook wel zo? Ik ben momenteel niet zo roze-wolkerig!
Blijft natuurlijk wel dat ik enorm blij ben met ons kindje dat onderweg is! En ik heb het er ook allemaal bvoor over, maar soms...

Liefs Gerdien

Hoi,
Ik had dat ook in het begin, alles stinkt! En zooooo moe! Echt niet leuk meer, maar na 12 weken is het ergste voorbij! Ik voel met nu meer fitter alleen heb ik nu rugpijn, is ook niet fijn. Maar zo moe als in het begin....gelukkig niet!
Sterkte! Nog 3 weekjes volhouden.

Groetjes Mickey (22 wk)

Hoi Gerdien,

Ja, heel herkenbaar allemaal. Ook ik ben heel blij dat ik zwanger mocht worden en dat voorlopig alles goed gaat, maar dat betekent niet dat het allemaal alleen maar leuk is... Ik ben nu 19 weken zwanger en niet meer zo moe, maar nog wel vaak misselijk en aan het spugen. En af en toe kan ik dat zo hartgrondig zát zijn!
Wat bij mij helpt is dat ik mijn kindje nu al voel bewegen. Dan weet je weer waarvoor je het doet, zeg maar. En laat je gerust lekker vertroetelen door je man, dat verdien je!

Groetjes,

Eveline

He Gerdien,

lekker herkenbaar allemaal, ik ben nu psies 39 weken zwanger en kan je vertellen, het is bij mij over gegaan. In de eerste drie maanden was ik een wandelend, overgevend, ongezellig lijk dat een steeds dikkere buik kreeg. Daarna was de misselijkheid over maar de vermoeidheid bleef helaas. Daarbij had ik last van mijn banden vanaf dag 1 zo'n beetje, dus flink actief zijn was er gewoon niet bij. Maar nu heb ik verlof en ik krijg steeds meer energie, heb al van alles gedaan in de tuin en fiets regelmatig, alles gaat uiteraard wat langzamer, want ik heb een groot lichaam dat mee moet, maar als ik me aanpas aan mijn lichaam dan is er niets aan de hand. Als het je even teveel wordt moet je maar zo denken: het gaat weer over. En wat de rest van de (niet-zwangere) wereld er van zegt....tja die weten gewoon niet beter helaas.
sterkte
mama-ilse

Tja je bent echt niet de enige.... We hebben er allemaal wel last van de 1 alleen iets erger dan de ander! haha!
In het begin vond ik ook alles stinken en het ergste nog, ik vond mn vriend ook echt niet lekker ruiken.... (om het netjes te zeggen...) arme man... Behalve als ik n emotionele bui had dan mocht ie me wel troosten, hoe egoistisch....!
Het gaat allemaal over.... en wees niet bang en er komen gewoon weer andere ' narigheden' voor terug!
Ben nu 30 wkn en ik heb echt de energie van n slak.... als ik me teveel inspan lijkt t wel of ik de Kilimanjaro beklommen heb!
En vooral niet gaan liggen.... nee, want ik heb last van mn nesteldrang en ik moet nog voorraad inslaan voor als de hongersnood uitbreekt en het bed moet verschoond enz enz....
Wat zal ik blij zijn als ik mn kleine meisje in mn armen heb en heerlijk op bed kan gaan liggen.....
Sterkte allemaal!
L81

hoi gerdien
vervelend dat de kwaaltjes de overhand hebben he?ik heb gelukkig nooit last gehad van vermoeidheid(hooguit een dipje).ben wel erg misselijk geweest en idd last van dat alles stinkt.maar dit is beide over sinds ong. de 14e week.nog ff doorbijten dus...en geef jezelf wat ruimte om lamlendig te zijn.je bent zwanger!dat is niet niks.sterkte.
groetjes kari

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb vannacht lekker geslapen en ben weer wat fitter. En heb zowaar gister wat in het huishouden gedaan!  (Strijken!! bah!) En voelde me toen weer helemaal nuttig!

We gaan er weer met goede moed tegenaan!

Liefs Gerdien

Hoi Gerdien,

Kan me goed voorstellen dat je moe wordt van het moe zijn. Ik ben tot mijn 16e week erg moe geweest. Daarna kreeg ik heel veel energie. Ik hoop voor jou dat je snel meer energie krijgt en laat soms de boel de boel en geef toe dat het soms wat vermoeiender gaat. Ik wens je een fijne zwangerschap.

Veel liefs van Monique

Terug
Bovenaan