ff m'n verhaal kwijt

Hallo allemaal,

Ik zit hier met een 5-jarig moppie dat op is van de spanning vanwege de Sint, een musical, allerlei Sintuitjes en ga zo maar door.
Daarnaast lijkt m'n man na ruim een jaar na het overlijden van ons mannetje en net weer een miskraam nu in te storten; hij 3 dagen migraine gehad en heeft rustgevende medicijnen gevraagd tegen spanning etc. Daar is ie gelukkig al van terug gekomen en als het goed is gaat ie morgen naar de huisarts voor een gesprek.
Bij mij kan hij zich blijkbaar niet helemaal laten gaan, hij wil denk ik sterk blijven voor ons. Dan hoop ik dat hij het bij een deskundige wel kwijt kan want zo kan het ook niet langer.

Eergisteren bij de gyn. geweest en m'n ei gaat waarschijnlijk morgen/overmorgen springen (zonder Clomid want net na miskraam). Alleen gaat het er deze maand denk ik niet van komen gezien de situatie. Geduld hebben dus en eerst m'n man er weer bovenop helpen.
Kan het alsjeblieft morgen februari zijn of zo? Dan hebben we al die feestdagen ook maar gehad.

Maaike

Jeetje,jullie hebben al heel wat voor je kiezen gehad. Nu eerst maar zorgen dat je man het allemaal weer ziet zitten,al het andere komt later wel!
Veel sterkte voor jullie,
liefs Fleur

Och meissie..Wat een ellende allemaal..Hoop voor jullie dat er snel een tijd aanbreekt waarin jullie meer geluk hebben.
Sterkte enne die feestdagen skippen, mag ik mee ;)

he meid.
Heel veel stertke allemaal, hoop dat je man snel weer opknapt. en dat jullie er weer samen eruit komen.

sterkte de komende tijd met al die feestdagen enz.

xxxxxx

he meis, heel veel sterkte en hopenlijk kan je man met een buitenstaander zijn ei kwijt en daarna wel met jou erover kan praten, want het moet in tussen jullie in komen te staan, belangrijkste is dat jullie als gezin er boven op komen

veel sterkte met de feestdagen .liefs

Terug
Bovenaan