ff mn verhaal kwijt...

A

Anoniem

Guest

Want dat krijg je als je buiten je man niemand van je NOD op de hoogte wilt houden :)

Mn NOD had ik op aankomende zondag gezet, maar sinds 7 dagen ben ik dagelijks misselijk. Vooral 's morgens, ik krijg geen ontbijt weg en houd het grootste deel van de dag aan. Loop van de middag trekt het weg en 's avonds kan ik veeel eten. Ik hoef niet echt over te geven, maar ben wel flink beroerd (vandaag tijdens een scholingsdag van mn werk maar naar het toilet gelopen, dacht dat het niet goed ging, zag mezelf al spugend door die zaal rennen *argh*). En ja, dat zet je wel aan het denken... Of ik het me nou inbeeld of niet verder smaken sommige dingen me echt niet meer en ruik ik dingen veel sterker (heb geen gevoelige neus).

Vanochtend toch maar een testje gedaan (vannacht nauwelijks van geslapen...) op basis van 29 dagen, maar is negatief. Ik dacht, als er genoeg hormonen in mn lijf zouden zitten om me zo misselijk te maken, dan kan ik al best positief testen. Niet dus. Ben best wel teleurgesteld, het is gewoon zo raar! Weet dat het nog zou kunnen omdat mn cyclus nog niet regelmatig is en dus kan het nog alle kanten uit.

Verstandelijk weet ik dat je lijf je op alle mogelijke manieren voor de gek kan houden maar dit gaat me wel ver... Zei al tegen mn man, als ik niet zwanger ben en ik blijf zo misselijk, dan ga ik naar de huisarts, blech!

Nouja, kan niet anders dan wachten op mn menstruatie en als die uitblijft, test ik over een paar dagen wel weer...

Hoop dat het voor andere meiden die wachten op hun NOD voorspoediger gaat! Zou toch leuk zijn als er deze ronde weer goed nieuws is!!

Groetjes!!

p.s. Voor de meiden die het vakantieverhaal mee hebben gekregen, we gaan volgende week boeken :)

Hey meid,

Goed dat je het even van je af schrijft, we zijn er tenslotte allemaal voor je!!
Als je zo je symptomen omschrijft dan zou ik bijna denken: Dat kan niet anders maar zoals je zelf zegt: ons lichaam kan ons goed voor de gek houden en ook heerst er van alles waar je beroerd van kan zijn maar als ik jou was zou ik indd ook over een paar dagen weer een testje doen en wie weet....

Ik hoop wel dat je je gauw beter voelt en als dat het niet het geval is sowieso even naar de huisarts gaan hoor.
Leuk dat jullie je vakantie gaan boeken (heb je verhaal daarover gelezen) en mocht je toch in verwachting zijn dan komt daar heus wel een oplossing voor...komt tijd, komt raad :) Lekker van de voorpret genieten hoor!

Nou, ik ga héél hard voor je duimen!!
Fijn weekend (alvast) Liefs Lynn.

Je lichaam houdt de spanning erin zeg! Ga heel hard voor je duimen dat je over een paar dagen positief test want je zou toch zeggen dat je echt zwanger bent als je zo misselik bent ;-)

Jeetje wat een gedoe he??!!
Je zou inderdaad zeggen dat je zwanger bent meid.

Helaas heb ik ook meegemaakt in mijn eerste cyclus van 58 dagen dat ik me misselijk voelde, pijnlijke borsten had en echt zeker wist zwanger te zijn. Maar keer op keer negatieve testen en een cyclus van 58 dagen-:(

Ik wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook zo is maar dit is wel vervelend, dan liever de duivels op de stoep zodat je weer verder kunt dan zo in onzekerheid zitten.

Ik zou zeker over een paar dagen nog eens testen! Misschien toch te weinig hcg in je urine.

liefs

Nou, een lange cyclus is het niet geworden, maar vanochtend wel duidelijkheid: ging naar de wc en ik had een bepaald soort spanning/verkramping in m'n buik die ik vooral heb als ik ongesteld ben. En ja hoor, dat was het geval. Moest echt even m'n teleurstelling wegslikken (vooruit, wegpinken). Had echt wel het idee dat het zo kon zijn... Voordeel is wel dat ik niet nog dagen in spanning zit en nu in ieder geval duidelijkheid heb.

Voor wat betreft de misselijkheid e.d., ik zit nu ziek op de bank, niezen, flinke hoofdpijn, hoesten en nog steeds misselijk. Blijkbaar was het een griep-dingetje. Die gaan we nu eerst maar eens uitzitten en dan voorbereiden voor onze voorjaarsvakantie. Lekker even weg...

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw hier en dacht ga hier even een berichtje plaatsen.

@ Emilie-Ann, Ik heb even je verhaal ook gelezen hier, maar meid wat balen:( en nu ben je dan nog ziek ook:( Beterschap!

Mijn eisprong was 4februari, gister een week geleden en vind het wel spannend, dit is dfe 2e ronde en ik ben wel benieuwd. Maar ik ben er soms misschien ook wel teveel mee bezig ook.

het is dan nu wel een week verder maar als het zo mag zijn dat ik zwanger zou zijn ben ik wel benieuwd wanneer ik wat zou gaan voelen ofzo. ik ben altijd bang als ik nu niks voel dan is het ook niet zo, hebben jullie daar ook ervaring mee? en klopt dat ook?

Ik hoop op reacties en ervaringen van jullie:)
En iedereen die er ook mee bezig zijn succes;)!

Liefs Angela

Terug
Bovenaan