A
Anoniem
Guest
Want dat krijg je als je buiten je man niemand van je NOD op de hoogte wilt houden
Mn NOD had ik op aankomende zondag gezet, maar sinds 7 dagen ben ik dagelijks misselijk. Vooral 's morgens, ik krijg geen ontbijt weg en houd het grootste deel van de dag aan. Loop van de middag trekt het weg en 's avonds kan ik veeel eten. Ik hoef niet echt over te geven, maar ben wel flink beroerd (vandaag tijdens een scholingsdag van mn werk maar naar het toilet gelopen, dacht dat het niet goed ging, zag mezelf al spugend door die zaal rennen *argh*). En ja, dat zet je wel aan het denken... Of ik het me nou inbeeld of niet verder smaken sommige dingen me echt niet meer en ruik ik dingen veel sterker (heb geen gevoelige neus).
Vanochtend toch maar een testje gedaan (vannacht nauwelijks van geslapen...) op basis van 29 dagen, maar is negatief. Ik dacht, als er genoeg hormonen in mn lijf zouden zitten om me zo misselijk te maken, dan kan ik al best positief testen. Niet dus. Ben best wel teleurgesteld, het is gewoon zo raar! Weet dat het nog zou kunnen omdat mn cyclus nog niet regelmatig is en dus kan het nog alle kanten uit.
Verstandelijk weet ik dat je lijf je op alle mogelijke manieren voor de gek kan houden maar dit gaat me wel ver... Zei al tegen mn man, als ik niet zwanger ben en ik blijf zo misselijk, dan ga ik naar de huisarts, blech!
Nouja, kan niet anders dan wachten op mn menstruatie en als die uitblijft, test ik over een paar dagen wel weer...
Hoop dat het voor andere meiden die wachten op hun NOD voorspoediger gaat! Zou toch leuk zijn als er deze ronde weer goed nieuws is!!
Groetjes!!
p.s. Voor de meiden die het vakantieverhaal mee hebben gekregen, we gaan volgende week boeken