ff n vraagje

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie misschien wel gelezen hebben zijn afgelopen maandag toch (na 2,5 week overtijd) de rode duivels lang geweest

Nu ben ik alleen mega,mega,mega ongesteld!!!!! Ben sinds jan. gestopt met de nuvaring en vanaf die dag altijd op tijd ong. geweest. Nu vraag ik me alleen af omdat ik nu 2,5 week overtijd was en de ongi nu zo erg is: zou ik nu eindelijk ontpilt zijn?????

Liefs Sam

Misschien ben je wel bevrucht geweest maar heb je  een hele vroege miskraam gehad.  Gegeven het feit dat je ook overtijd was is dat niet uit te sluiten.  Menstruaties na bevruchtingen zijn altijd heftiger (eigen ervaring). Mocht het zo zijn dat het een bevruchting was dan moet je niet gek staan te kijken als je deze cyclus een aantal dagen later ovuleert. Dit was mijn ervaring vorig jaar toen wij bezig waren met onze dochter. Ik weet niet of je temperatuurt of zo maar anders gewoon 2 of 3 dagen langer doorvrijen.
Succes!

Hey sam!

Ik ben ook aan de nuvaring geweest en als het goed is ben je meteen hormoonvrij zodra je stopt met de nuvaring, het is niet zoals bij de pil dat je eerst moet ontpillen! Vandaar dat ook in de meeste gevallen je meteen een goeie cyclus hebt!

Hoop dat je hier wat aan hebt!

XXX ssuss

Hoi,

Nee ik temp. niet dus ik kan er niets van zeggen.....Hoop alleen wel dat het snel voorbij is zodat we weer aan de slag kunnen voor ronde 2! Vind het nu ook moeilijk om te rekenen wanneer ik mijn ei zou hebben??? Ik zei al tegen mn vriend: dan word het elke dag klussen!!!!

Liefs Sam

Terug
Bovenaan