FF NEUZEN.....:)

A

Anoniem

Guest
Haai,

Ik kwam ff neuzen hoe het met jullie gaat ik hoop dat we strax met zijn allen op het November of December forum zitten!!

Met mij alles wel goed, heb alleen erge krampjes gehad de hele week...vandaag gaat het beter!!Ben zo benieuwd hoe alles gaat en ik heb met mijn vriend en mezelf afgesproken dat ik alleen nog maar wil genieten en me niet te veel zorgen wil maken!!!Dus lekker positief allemaal!!

Ik wens jullie een SUPER VRUCHTBARE MAAND(en) toe en hopelijk tot gauw!!!

xxx BB

Hoi!
Leuk dat je hier even een  kijkje komt nemen! Gelukkig voel je je nu weer beter. Het positief denken en ervan genieten klinkt erg goed! Hopelijk krijg je verder weinig klachten en kan je er echt volop van genieten!
Ik zit trouwens nog in spanning, omdat ik 10-3 mijn nod had en nog niet ongi ben. Maar vorige ronde was ik ook overtijd, dus ik wacht af tot woensdag (en ik vrees dat ik toch ongi ga worden).

Fijne zwangerschap!
Groetjes,
Sandra

Ha BB,

Lief van je dat je bij ons komt kijken! Die vruchtbare maanden hebben we echt wel nodig hier... hihi. Ook ik had (net als Sandra) de 10de mijn NOD. Ik heb al getest gister en die was negatief, maar ik ben nog steeds niet ongi!
Vorrige week was ik wel steeds super moe, dagen achter elkaar, maar nu ben ik ook echt weer bijgeslapen!!! Kan ook niet anders haast als je 20.00uur naar bed gaat... hihi
Nog even afwachten dus voor mij en Sandra ook, en we blijven zeker positief!
Succes, hou je goed zonder al te veel klachtjes.
Groetjes J

Terug
Bovenaan