ff neuzen

Hoi,

Door omstandigheden belandde ik hier weer even.

Ben destijds hier gestopt omdat ik de nieuwe opzet hier erg ingewikkeld en vervelend vond.
Ik zie dat er inmiddels veel 'oude bekenden' weer aan het kletsen zijn hier.

Leuk om te lezen dat er hier en daar weer baby's bij gekomen zijn en dat jullie inmiddels (bijna) 2 jarige peuterpubertjes hetzelfde gedrag laten zien als onze kleine Yende. (18-2)

Yende heeft er in augustus een broertje, Teun, bij gekregen. Daarmee ben ik nu mama van 5 ipv mama van bijna 4 indertijd.

Voor degene di me nog 'kennen': heel veel groetjes van Manda

Hoi,

Ja ik ken je nog, jeetje 5 nu, lekker druk zeker?!
Er zijn er veel gestopt toen het nieuwe forum begon, maar het went toch wel snel.
Nou hopelijk gaan we je nog weer vaker zien, als je tijd hebt met 5,,haha

Gr MJ ofwel mary jane

He !!
Volgens mij ken ik jou ook nog , al is het wel heeel lang geleden dat we elkaar hebben gesproken :)
Maar je naam komt wel erg bekend voor.

Liefs, Sophie

Hoi Manda, ik herken je vooral aan je vorige 'titel'; "mama van bijna 4".
Ik was toen zwanger van de 3e (Lenthe) en dacht altijd: kijk zij begrijpt 't....Kreeg hier niet alleen maar leuke reacties, zo van "Begin jij een hele creche" en zo...
En ook hier inmiddels weer een kleintje erbij, de 4e...na 3 meiden hebben wij een zoontja gekregen: Luka.
Nou welkom weer hier, vind ons forum echt een warm bad geworden.
Groetjes Roos.

Hey Manda

ik ken jou ook nog van t begin maar ik weet niet of jij mij ook kent. Ik reageer pas sinds een jaartje ofzo daarvoor las ik altijd met jullie mee. Zo fijn om zo herkendbare dingen bij elkaar te lezen. Net als nu nog eigenlijk!!!

Welkom terug!

Ha, wat leuk, een mama van vijf!!! Dat hoor je niet meer vaak, echt superleuk. Hier een mama van vier en daar zal het ook wel bij blijven ook al vind ik het moeilijk om afscheid te nemen van zwanger-zijn en die hele kleine baby´s.
Leah is inmiddels al weer 22 maanden en is heerlijk eigenwijs!

Terug
Bovenaan