FF nieuwe foto's en updateje

SAmen met mama knuffelen

Sneeuw!!!

Schattig pietje ben ik he.....

Pepernoten bakken (het maken was leuker dan hoe ze smaakte.....)

Wauw piet is langs geweest!!!

Mama en Elisa 20 weken zwanger!

Zoals jullie zien ben ik inmiddels 20 weken zwanger van ons tweede mopske, Elisa is gisteravond heel snel bevallen van een prachtige karwei ballon! Op zich gaat het goed met me, alleen er is 2 weken ook bij mij bekkeninstabiliteit geconstateerd! Erg pijnlijk kl#te en nog meer niet zulke vriendelijke woorden, het is nui echt kijken wat kan ik (weinig) en hoe lang gaat het goed (niet lang). Maar het is allemaal voor een goed doel zeg maar!

Over een uurtje gaan we naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo dus ook erg spannend, ik ben zo benieuwd hoe hummel (onze werknaam zeg maar) eruit ziet, we willen zijn geslacht niet weten dat zien we in april wel.... Verder is Elisa helemaal blij met de baby in mama's buik en showt ze die ook te pas en vooral te onpas (supermarkt/ druk perron enz enz) Elisa begint helemaal te kletsen en je ligt echt super in een deuk. Nou bij deze de update ik laat wel weer van me horen. Ik reageer niet zo vaak (veel zitten achter pc is vaak al snel pijnlijk) maar ik lees wel mee hoor! En ik leef ook echt mee met iedereen.

fijn dat alles goed  Leuke foto's!  Erg vervelend voor je dat je zo'n last hebt van je bekken
Veel plezier en succes straks bj de 20 weken echo
mira mv marek en ?

Leuke foto en update!!
Vervelend he die pijn...maar mooi dat je weet wat je doel is waar je het voor doet. Hou dat maar vast, ondanks dat het echt niet leuk is. Dat blijft natuurlijk ook.
Gr. Marianne

Ahhhh, die laatste op de bank met z'n tweetjes!! Lief (en als jou bevalling nou ook eens zo soepel zou gaan he....)

Wat betreft het carpoolen de 13e: ik neem ze denk ik allebei mee, dus dan past het helaas niet in de auto. Maar mocht Gijs nou niet meegaan, dan bel ik je even en rijden we samen. Gezellig!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan