ff nieuweling voorstellen

Hallo allemaal,

ff voorstellen, ben een mama van 2 ventjes, de oudste wordt morgen 4 jaar, en de jongste wordt in februari 2. Ben nu 8 wk zwanger van de derde en uitgerekend op 21 juli.

Ben vanmorgen voor het eerst bij de verloskundige geweest en ga 29 dec voor de termijnecho. Spannend!

groetjesssssss

Zo, een hele ervaren mama erbij, leuk! Wij zijn gisteren bij de vk geweest (praten, praten, praten...) en moeten morgen weer en daarna nog een afspraak maken voor de echo. Ben beniewd wanneer dat komt... Voorlopig 26 Juli uitgerekend. Dat zal wel warm worden!

hallo a.s zomer moeders
het is niet te hopen dat weer zo hitte golven zomer wordt.net als 3 jaar geleden.toen ik beviel op 9 juli was het even bewolkt,daarna ging de zon weer schijnen,heb hele kraamweek tot 23.30 wel buiten gezeten zo heet was het toen.
heb wat op strand gezeten met me dikke buik.maar ja regen zomer is ook niks,kan niet lekker wandelen.

welkom op de forum.
hopelijk krijg je nog mooi einde jaars kado.
hoop dat je je goed voelt.
wij krijgen ook ons 3de kindje.
dochter van bijna 6 ( maart).
zoontje van 3 jaar ( 9 juli )
ben nu 1 juli uitgerekend.
als geen 2 verjaardagen op 1 dag worden,haha
gr marjan

Hallo allemaal!

Leuk te lezen ook voor een derde!
Al last van de kwalen?

Ik ben 29 juli uitgerekend. Heb 2 boys van
6 aug 2007 & 01 april 2009. De derde is op komst vlot achter mekaar.
Heb zelf een afspraak op 21aug bij de vk ben dan 8.4wkn. Hoop nog voor eind van het jaar liefst ook op 29dec nog een echo te hebben! Dan zijn we toch weer zeker.

Groeien jullie ook al zo? Ben vandaag weer broeken wezen kopen. Wou toch eens wat nieuws en hier heb je een leuke outlet in sneek.

Hoop wat van jullie te horen!

Groetjes

Diana

Terug
Bovenaan