Ff onzekerheid spuien.....andere onzekere moeders lees dit niet!!!!

Waar ik nu mee loop is het volgende. Ik heb 2 gezonde kids nog nooit een miskraam gehad ofzo. Is de kans dan niet nu heel groot dat het mis gaat? Of dat het niet helemaal gezond zal zijn? Pffff ik zit mijzelf gek te maken om niets waarschijnlijk. Maar las ergens anders de vraag "wat is gezond"? en dat zette mij ineens heel erg aan het denken......Sorry als ik hier anderen mee in de war breng dat is niet mijn bedoeling.

Volgens mij moet je je daar niet naar over maken en gewoon gaan genieten.
Als je daar constant over na gaat denken zal je ook niet vrolijker van worden. Zelf heb ik wel een miskraam mee gemaakt en meid geloof me, ik kon gelijk voelen dat het niet goed was(niet om je nog onzekerder te maken hoor!) maar je moet daar echt niet teveel over na gaan denken.!!!

Liefs Esther

Hoi Lilian,

Dit helpt je misschien niet, maar ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik heb ook twee gezonde kids rondlopen en vraag me nu ook soms af of ik het lot te veel aan het tarten ben. Ik houd me dan maar vast aan het feit dat er zoveel mensen zijn die meer dan twee kinderen hebben die gezond zijn. Ik heb in november een hele vroege miskraam gehad en ik ga ervan uit dat het nu helemaal goed zit... maar ben wel vreselijk onzeker! Nog anderhalve week tot mijn eerste echo...

Groetjes, Michele

Oh erg he....maar gelukkig al snel een echo.    Dat helpt zoveel tegen   onzekerheid. Al wil ik ook weer niet te vroeg een echo omdat ik dan bang ben dat ze niets zien waardoor ik nog weer onzeker wordt. Pffff kan niet wachten tot mijn ribben blauw worden geschopt

Ha Lilian,

Wanneer heb jij de eerste echo?
Ik om op 4 maart, als het goed is ben ik dan 9 weken en 2 dagen. Ik hoop eigenlijk stilletjes dat dan nog net iets te vroeg is voor een goede termijnbepaling en dat ik 2 of 3 weken later nog een keertje mag!!! ha ha.
De vorige 2 keer hebben we ook ergens tijdens de zwangerschap nog een pretecho laten maken op dvd, dus dat gaan we nu sowieso ook doen.... is wel zo leuk als alledrie de kids dat voor later hebben!

Hoi,

Volgens mij heeft iedere zwangere vrouw die onzekerheid in de eerste 3 maanden.
Ikzelf ben nu ongeveer 8 weken zwanger en ik ga volgende week eens bellen voor een afspraak. Wij willen het grote nieuws pas aan de andere kinderen vertellen als ik mijn 12 weken echo gehad heb. Het zou voor hun ook zo'n teleurstelling zijn als het mis gaat. Vooral mijn oudste dochter (9) wil zo graag nog een broertje of zusje. Dus ik wacht echt nog even met vertellen.
Ik ben pas gerustgesteld als de echo goed is.

Groetjes,
Els

Terug
Bovenaan