ff op een afstandje

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

khou me deze week ff een beetje meer op de achtergrond, ik heb t ff erg moeilijk met het nieuws dat we woensdag hebben ontvangen. jim laat niet zoveel los, maar ik weet dat ie het ook moeilijk heeft....

vrijdag naar de uroloog, dat wil ik ff afwachten, want ik maak mezelf constant de kop gek....
ik laat jullie weten wat hij te melden had, hopelijk kan ie iets voor ons doen...

iedereen verder succes!

xx kimpansee

Lieve Kimpansee,

Ik wil je even veel sterkte wensen!!

liefs Niempie

Hi Kimpansee,

Heb net nog een berichtje onder je laatste berichtje gezet maar nu ik je hier nog tref wil ik je nu nogmaals veel sterkte toewensen en hopelijk heeft het berichtje van Sandra je weer wat moed gegeven! Het klinkt goed en ik hoop dat het ook iets voor jullie is!

Heel veel succes as vrijdag en hou ons inderdaad op de hoogte!

Sterkte: Chili x

Hoi Kimpansee,

Inderdaad heel veel sterkte gewenst en we leven met je mee.

En veel succes vrijdag.

Liefs,
Sharon

Wat een vreselijk nieuws hebben jullie te verwerken gekregen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat er toch nog een manier voor jullie is om kinderen te krijgen. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we met jullie meeleven...

Liefs, Aurora

He Kimpansee,

Om te rotten, he... Ik denk aan jullie! En ook een hele hoop succes toegewenst vrijdag!

Veel sterkte,
Erika

lieve dames,

bedankt! iedereen leeft zo met ons mee, dat ik ook moet proberen het positief te blijven zien....is af en toe wel moeilijk, maar we gaan ons best doen!

er is ook veel mogelijk tegenwoordig, dus daar hopen we dan maar op!
ik laat jullie weten hoe het vrijdag is geweest!
thanx!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan