Ff op helderen

Hou meiden

Ff alles uit de werkd te helpen

Ik ben via iui in verwachting geraakt
En het kan ook goed zijn dat ik uit me zelf ben zwanger Gé woorden mijn laatse ongi was 3 maart en de in spuiting was op 16/17 maart dus mijn uit getekenden datum is dan eigelijk 12-12 maar kan ook 6-12 of 8-12 zijn ,
Maar ja dat zeg ng niks ik was een september kindje en kwam ook in mei

Ik zie wel waneer mijn wonder op de wereld komt
En dat zei mijn vk ook reken maar tussen 1 en 12 dec

Fijne zondag meiden knuff

Wow, dan ben jij wel heel erg te vroeg geboren!!! Minimaal 3 maanden..... Dat moet een spannende tijd zijn geweest voor jouw ouders.

Je hebt gelijk meid, houdt begin december aan; er zijn maar weinig kindjes die op de uitgerekende datum worden geboren!

Je weet inderdaad nooit precies wanneer je kindje geboren gaat worden. Maar hebben ze met de 12 weken echo dan geen datum gegeven? De meeste kindes groeien die eerste periode aardig hetzelfde en daardoor kunnen ze aardig de periode inschatten. Is het trouwens niet zo dat ze met de iui via een echo je eisprong in de gatenkunnen ouden? Ik zou dat mijn eisprong aanhouden. Heb ik ook gedaan en die kwam met de datum van alle echo's. Anders zou ik pas een week later zijn uitgerekend.

Meid succes en je ziet inderdaad wel wanneer je kleintje komt, ik hoop echter niet te vroeg. Het is niet niks om zo vaak naar het ziekenhuis te moeten en je kleintje zo te zien.

hey meid

lastig hoor, het kindje wordt bij de eerste echo opgemeten toch? en daar komt dan een datum uit. Mijn vk zei dat alle kindjes de eerste 12 weken exact gelijk groeien.

xxx

Ik zou ook van de datum uitgaan op de termijn-echo. Tussen 6 en 12 december zit een week, en dat kan uitmaken als je kindje te vroeg of te laat wordt geboren. Wel raar dat je verloskundige jou hier geen duidelijkheid over geeft.

@:Essie4: je typfouten vallen best mee hoor. Ik typ altijd op mijn smartphone en wel 100 mijn nalezen op fouten....

Terug
Bovenaan