ff ouwehoeren

zoals de titel al zegt ;)

vorige week een fotoshoot gehad, ben erg blij met het resultaat en 1 van de foto's komt op het geboortekaartje. ben heel benieuwd naar de reacties van onze opa's en oma's, aangezien die het allemaal nogal vreemd vinden dat zwangere vrouwen trots zijn op hun buik en het laten zien. zij leefden in een tijd waarin de buik verborgen werd en ik sta alleen in bh en broek op de foto dus verwacht wel een hoop commentaar haha! het maakt me niet veel uit wat ze ervan zeggen, ben wel een beetje het type die graag haar bemoeizuchtige oma shockeerd ;)

verder gaat het z'n gangetje, heb lekker verlof en verdeel de huishoudelijke taken over de hele week. ik zorg dat het netjes is en dat het eten klaar staat, doe elke dag een klusje en verder doe ik rustig aan.

manlief heeft een nieuwe baan sinds 3 weken, zijn we die onzekerheid ook weer kwijt. was nogal een hoop gedoe de laatste tijd op z'n werk.

werd vannacht een aantal keer wakker van de rugpijn en voorweeën, het was op een gegeven moment zo heftig dat ik dacht, ow jee ik kan straks naar het ziekenhuis. zou nog te vroeg zijn want ben nu 35+1 dus moet nog even minimaal weken blijven zitten. gelukkig hielp het op, maar ik ga vandaag of morgen denk ik wel maar even m'n ziekenhuistasje klaarmaken. denk dat de oorzaak hiervan is geweest dat m'n man zich niet heel goed kon inhouden gisteravond dus denk dat het wat te hard is gegaan allemaal hihihihhihi........ maar even wat gas terug nemen.....

nou ik ben m'n geouwehoer weer kwijt en ga de was maar eens doen, groetjes!!

Lekker toch, ff ouwehoeren.. Ik doe gezellig mee!

Hier gaat namelijk ook alles zijn gangetje. Ik heb vandaag op mijn ene werk de laatste dag gehad en morgen op mijn andere werk. Ik ben bijna 36 weken nu... Mijn collega's hebben een super lieve slinger met kaartjes gemaakt met allemaal lieve boodschappen erin. Heel mooi! Die mag mijn vriend straks in huis gaan ophangen als hij thuis komt. Morgen dus echt het laatste dagje! Dan heerlijk genieten van mijn verlof!

Een vriendin van mij heeft een fotoshoot van mij gemaakt. Ik heb zelf een fotostudio thuis, dus dat was erg makkelijk. Ik ben ook zó blij met het resultaat, vind het heel mooi geworden.

Ik had trouwens dinsdag de laatste avond van mijn zwangerschapsgym en woensdagochtend is de eerste baby van de groep al geboren! 6 weekjes te vroeg, maar gelukkig gaat alles goed.

Wij gaan zo eten bij vrienden, gezellig!

Allemaal fijne avond, en alvast een fijn weekend!

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan