FF schrikken!

We zijn even geschrokken! Vanavond zouden we voor het eerst het hartje gaan luisteren. Nu 13 weken zwanger! Mijn buik was al mooi gegroeid maar een hartje was niet te horen. We schoten even in de stress. 'Het zou toch wel goed zijn?' Nog een tijdje geprobeerd maar nee hoor, ons kleintje liet zich niet horen. Gelukkig mochten we gelijk even een echo maken en ja hoor... daar zat ie... al buitelend en springend... zeer levendig dus. Hij ligt gewoon lekker warm en diep weggedoken. Alles is dus goed! Zucht... een hele opluchting hoor! Nog mooie echofoto's op de koop toe... dat is een meevaller! En we hebben het toch nog even gezien! Heerlijk!

Wie heeft dit ook eens meegemaakt?? Niet leuk! Bij onze eerste hoorden we gelijk een hartje, maar deze ligt gewoon lager en dieper...

wow das idd schrikken zeg!
lijkt me vreselijk, er zal gelijk van alles door je heen gegaan zijn!!
wel fijn dat je voor nog een echo mocht! dat ze niet zeiden kom volgende week nog maar eens terug.
en wat heerlijk dat de kleine het zo naar de zin had!!
wij mogen volgende week weer naar vk, eerste keer hartje luisteren, hoop dat wij dat niet mee gaan maken!

xxx

Hoi,

ik ben vrijdag bij de vk geweest, 12 wk zwanger, en ze heeft ook geprobeerd het hartje te horen zonder succes.... Ik had gelukkig gelezen dat het nog gewoon te vroeg kan zijn, maar mocht ook wel ff meteen een echo maken. Dus opgelucht dat het vrolijk aan het rondspringen was, was ik ook echt wel hoor.
Niet echt leuk, en als je 't ook verwacht te horen, absoluut schrikken!!! Maar gelukkig gaat het met jullie kleine ook helemaal goed :)

Knuf

Yep hier ook gehad bij mijn eerste zwangerschap.
Elke keer als we probeerde te luisteren kregen we nul op het rekwest. De kleine bleef zich altijd schuil houden achter het schaambeen. Pas toen de kleine te groot was om daarachter weg te duiken hoorde we het hartje pas. De eerste paar keer hebben we dus ook steeds in de zenuwen gezeten. Ik moet donderdag ook naar de vk maar ga er niet van uit dat we het hartje horen.........dit zal wel net zo'n spook zijn als de eerste, hi hi hi.

Maar maak je echt geen zorgen als het de volgende keer weer gebeurd. Als je toevallig zo'n kleine verstoppertje hebben heb je pech. Maar hij/zij kan zich niet eeuwig verschuilen !!!!

Terug
Bovenaan