ff spuien

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Mag ik ff spuien?!?!

KOOP NOOIT JE BABYKAMERTJE BIJ BABYTHINGS!!!!!

Wij hebben dat dus wel gedaan en het blijft fout gaan. Wij hebben al in maart het kamertje besteld (ik was toen 13 weken zwanger ofzo). Dus tijd zat.
In week 24 zou het kamertje geleverd worden, maar ik hoorde niks, dus ik in week 25 gebeld wanneer ik iets kon verwcahten.
Nou er was iets fout gegaan en een deel van de bestelling was kwijt geraakt (deel met kinderwagen en box en maxicosi).
ik zou teruggebeld worden...dit doen ze dus gewoon standaard niet daar!
Uiteindelijk na 3 weken bellen en zeuren werd vorige week toegezegd dat de spullen vrijdags geleverd zouden worden. het zou rond 0830 gebeuren. Uiteindelijk om 1015 maar gebeld omdat er nog niks was en om 1330 de spullen gekregen.
Blijkt dat ze een heel fout kamertje geleverd hebben (wat je niet kan zien omdat alles in dozen zit).
Dus vandaag zou het omgeruild worden en dat is ook gebeurd....Alleen zijn ze een deel vergeten te leveren. Het is een commodekast met 2 hoge open zijkasten en daartussen een commode-deel.
Het middelste deel hebben ze dus niet geleverd. Ik ben nu weer zoooo boos..nog mn spulletjes niet.

Maar we hebben gezegd dat ze het vandaag maar met een koerier laten brenge, want we zijn het echt zat.
Ze zou de leverancier bellen en er op terugkomen (wat betekend dat wij zelf over een uurtje ofzo weer terug zullen moeten bellen) dus we wachten af....
pfffffffffffff...ik moest even de frustratie van me af schrijven.
Ik ga maar weer aan het werk en ik laat nog wel weten hoe het afloopt.
Daphne 29w+6d
 
Wat een eikels daaro. Hopelijk is het na vandaag allemaal eindelijk in orde. Succes en in het uiterste geval dis je ze in een rap (schijnt het nieuwste van het nieuwste te zijn ;-P!!)
 
Lekker geregeld daar zeg. Heb je zelf alles ruim van te voren geregeld zodat je zeker weet dat je alles op tijd voor elkaar hebt en dan zullen zij het wel even voor je verpesten. Ik hoop voor je dat ze het vandaag nog regelen, zo niet dan zou ik het ook annuleren. Ze komen hun afspraken van de koopovereenkomst niet na dus volgens mij kun je er dan vanaf. Sterkte.
 
Hoi, hoi, wat een gekloot zeg om zo maar te zeggen. En ik weet van mijn 1ste kindje dat je zo snel mogelijk de kamer klaar wilt hebben. Als je nog niet betaald hebt zou ik het allemaal opzeggen en ergens anders heen gaan. Er zijn zaken waar je het kamertje meteen mee kan nemen.Nou heel veel succes en denk wel aan jezelf!
 
Terug
Bovenaan