ff spuien

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik ff spuien. Ik zit net onder het genot van een kopje tomatensoep de flair van deze week te lezen. En ja hoor, er staan 6 zwangeren in. Aan 5 van hen wordt gevraagd hoe lang het duurde eer ze zwanger waren. En zoals je al raadt, was het antwoord steeds; meteen of binnen een paar maanden. En bedankt, wrijf het er maar in. Net of het bij iedereen zo snel lukt... Bij 1 iemand staat er niets en ik heb echt zo iets van bij diegene duurde het zeker langer, maar dat wordt niet gezegd vanwege taboe ofzo? In omgeving is ook iedereen altijd meteen zwanger, ik geloof er echt niets van. Fijn voor diegenen bij wie het echt zo is, maar ik heb het idee dat veel vrouwen het niet (durven) zeggen wanneer het niet allemaal zo loopt als gewenst. (en het dus lang duurt of niet lukt)
Spui spui spui...
Morgen moet ik naar de fertilliteitsverpleegkundige, hoop dat dat goed gaat. Krijg de bloeduitslag na 1e kuur clomid, ben benieuwd.

groetjes jackje

Hee Jackje,

Gooi het er maar uit hoor meid!!! Het is af en toe ook errug confronterend om te lezen en te horen hoe er over zwanger worden gedacht wordt.... Laatst was er spraken over dat IVF uit het ziekenfonds zou gaan en dan worden er mensen geintervieuwd..... Nou dat waren me toch een stel rand-deb**len... Net of alleen dat soort mensen geen kinderen kunnen krijgen of er moeite mee hebben....

Ik zie weleens mensen en je hoort verhalen... pfffff ik denk dan ook:.. en die raken zomaar zwanger.....

Het helpt ons niet om te spuien, maar het lucht wel lekker op hahahahaha...

Liefs Lill...

Die flair heb ik ook gelezen!!! En ik zag ook dat ze allemaal meteen zwanger waren. Ik zei nog tegen mijn man dat ik het belachelijk vond dat ze alleen maar vrouwen hebben genomen die zo snel zwanger zijn, erg frustrerend voor vrouwen als wij...
In onze vriendenkring zijn er best veel die problemen hebben met zwanger worden dus wij voelen ons gelukkig geen uitzondering en dat ben jij ook niet hoor Jackje!

gr
Marielle

Ha ha, ik had gisteren ook de Flair gekocht, en idd. allemaal meteen zwanger. SHIT denk je dan!!!!!
Wat is er mis met mij?
Allemaal in keer zwanger, hoe kan dat toch?
Ik mag niet echt klagen, want ik zit nu in ronde 4, maar toch.
Maar spui maar lekker hoor.

kus Yvette

Erg he! Al die zwangeren! Omdat je er op let, zie je helemaal overal zwangeren! Ik hoop dat je bloedtest goed is, en dat je progresterongehalte goed is. Duim duim duim!
Groeten,
A3

Terug
Bovenaan