ff stemmen.. niet op Tyche maar op een band.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Onze favoriete band ( FUNKY MONKS) doet mee aan de wedstrijd Dommelsch Clash of the Coverbands.
Ze strijden daarin om de titel van beste coverband van Nederland en hebben inmiddels de finale behaald!!!!!

Een topprestatie natuurlijk! Maar het volgende gedeelte van de wedstrijd is dat zoveel mogelijk mensen op hun nummer stemmen dat live is opgenomen tijdens een optreden en daarmee hoog genoteerd komen staan op de hitlijst. Staan ze op nummer 1 dan mogen ze optreden op het leidseplein en er is ook airplay op de radio aan verbonden.

Op dit moment staan de FUNKY MONKS op nummer 2 van die hitlijst  en het zou natuurlijk supervet zijn als ze op nummer 1 kwamen staan! Maar daar hebben we stemmen voor nodig.. dus help ons!

Ik zal een klein stukje over de band vertellen. Het zijn 4 jonge jongens. Tussen de 17 en 22 jaar uit het mooie brabant! Ze spelen covers van de Red Hot Chili Peppers en zijn ook bezig met eigen nummers. Ze stralen veel energie uit en elk optreden is een feest. Wil je meer info dan kun je kijken op www.funkymonks.nl of www.funkyfans.nl
En hopelijk willen jullie iedere dag stemmen op hun want ze hebben het echt verdiend!

Alvast bedankt in ieder geval.

Stemmen kan op: www.theclashofthecoverbands.com  en dan ga je naar hitlist aan de linkse kant.. klikken en dan aub stemmen op de Funky Monks met hun nummer Californication. Ze staan nu op nummer 2. En elke vrijdag wordt de stand vernieuwd.

Alvast heel erg dank en als jullie zin hebben in een feestje... 12 april is de landelijke finale in Utrecht met heel veel leuke bands en de FUNKY MONKS.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hi,

Ik heb geloof ik gestemd, is niet helemaal duidelijk, was wel even zoeken. Eens kijken of deze link werkt: Stem hier

Groetjes Nanda

Heej Nanda dankje voor de link... ik ben hier echt niet goed in.
Als je op Nanda's link klikt, moet je wel nog even naar hitlist gaan (linkse kant)
En bedankt al voor je stem!

Groetjes Kirsten

van ons ook weer een extra stem erbij!

En vergeet vooral niet te melden dat je dagelijks mag stemmen zie ik net... Hou ém dus gerust even up voor je bandje!!

Kus, Marieke

Echt super bedankt allemaal! Jullie zijn geweldig!
En je mag inderdaad iedere dag stemmen dus hou je vooral  niet in!!

Terug
Bovenaan