ff tussendoor naar de vk!

hallo meiden,moet t ff kwijt hoor, moet zo naar de verloskundige tussendoor, want ik voel al dik 1 1/2 dag niks of nauwelijks meer,terwijl ik t toch al wel 2 weken iedere dag heb gevoeld.Ik hoop dat t allemaal goed is,maar mischien maak ik me gewoonlijk weer te druk.maar ja, gelukkig zijn daar die lieve verloskundigen voor,die zeggen ooo kom maar ff langs om je ongerustheid weg te nemen.nou ik moest t ff kwijt,en tot later
doei kus door
 
Hoi Doortje,

Ik hoop dat alles goed is met je kindje. Eigenlijk denk ik van wel. Ik heb dat ook wel eens gehad, en hoe meer gespannen ik werd omdat ik het niet voelde, des te minder beweegt het kindje dan ook. Bij mij helpt het om ff lekker te ontspannen onder een warme douche of warm bad.   Ook als ik me niet lekker voel, en dat is geregeld...daar ik nog steeds vaak moet spugen (ben 24,5 wk) , beweegt de kleine minder. De vk zegt dat het kindje zich aanpast aan de toestand , gemoedsrust van de mama.
Ik wens je veel sterkte dadelijk , en we horen het gauw.

Gr Door1
 
Nou ben ik weer, gelukkig is alles goed, mooi geluid zeg een kloppend hartje!
mischien lag t gewoon ff verstopt want ik heb een voorliggende placenta,maar alles was goed,nou ben toch blij dat ik ff gebeld had,ben ik weer een stuk rustiger!
doeidoei liefs door
 
Terug
Bovenaan