Ff up to date gelezen en ook nog wat vragen aan jullie ...

Hou meiden

Woord helemaal blij van de meiden hier we zijn met vele zwanger in dec whahahah
Ik heb 15 mei afspraak bij me eigen verloskundige kon ook in het ziekenhuis blijven maar dat was tocht iets te ver ook ben ik bezig met kraamzorg tjeee dat is nog wel een goede welke moet ik nemen welke is oké voldoet er aan en voel ik me goed ?????? Somige mensen zeggen ja je moet ook al voor op vang zoals een crèche kijk ,,,,,mijn werk geven weet het nog steets niet en ik hou het nog even zo loop in de ziekte wed en via hun moet ik naar een woord healt care voor terug aan het werk die weten het wel en die zijn lekekr relax dus voor mij aleen mondeling gedeelte en ff geen sport gedeelte dus dat kan ik nog wel ff uit zingen ,,,,, loop ook al een jaar in de ziekte wed een heb een vast contract dus ze kene me weinig en als ze met willen ontslaan zo bi itt had tog al lang niet naar me zin en heb me collega als een jaar niet gehoord erg hè ;( zoek wel ander baan maar eerst van me kleine genieten sorry meiden moets ook ff klagen maare hoe doen jullie het alen maal met de verloskundige kraamzorg enz?????

Knuff Marie

Hey Marie,
Wat naar dat het zo loopt op je werk.
Hier in zeeland is niet zo heel veel keus op het gebied van kraamzorg. Ik heb me ingschreven bij hetzelfde bureau als tijdens mijn eerste zwangerschap. Dit beviel heel goed. Ik ben goed begeleid en ik had ook gekozen voor een stagiaire. Dus heerlijk verwend door 2 meiden.
In grote steden moet je idd op tijd zijn met inschrijven bij het kdv.
Hier weet ik dat niet, want onze zoon gaat niet naar het kdv. Wij hebben mijn moeder en een gastouder als oppas.
en ik heb bij mijn zoon gebruik gemaakt van mijn ouderschapsverlof. Dus ik werkte minder, dus had ook minder oppas nodig.

Succes met het maken van je keuze.

Liefs, Peet

Wat naar van je werk. Maar je lijkt me er nog al relaxt onder. Rustig alles op zijn tijd.

Hier snakt de kdv naar kinderen, dus geen wachtlijst. Kraamzorg komt nog wel.

Kraamzorg heb ik al geregeld en voor t kdv in de wijk waar we in juli gaan wonen staat ukkie 2 voor op de wachtlijst maar dat komt hopelijk goed. Maar dat kdv is erg populair dus geen idee of dat lukt. Anders gaat ukkie naar zelfde kdv als mn zoontje gaat.

Vervelend van je werk joh!! Niet fijn lijkt me!

Terug
Bovenaan