ff update...ben een tijd niet geweest...

Hallo mama's...

Hoe is het met jullie allemaal?
Hier gaat alles prima, Lasse is een heel tevreden mannetje die 1 hobby heeft en dat is slapen.
Hij woog bij 9 weken (13-8) 6124 gram en was 60,5cm...hij groeit dus heel goed (geboorte 11-6 4010gram en 53cm)

Hij slaapt tussen de 8 en 9 uur door, omdat ik hem dan wakker maak voor de voeding, niet alleen voor zijn bloedsuikerspiegel maar ook om het ritme erin te houden want ik merk wel dat dat nu met nog een kindje wel makkelijk is.

Verder kan hij zich steeds beter en langer vermaken in de box, eerst wou hij als hij wakker was alleen maar op de arm.

Ook de buikkrampen zijn sinds 2 weken helemaal over, wat een genot.
Lasse krijgt by the way de voeding van Kruidvat, dacht probeer het gewoon en hij doet het er goed op...plassen, poepen, groeien, slapen het gaat allemaal volgens het boekje.
Kortom wij zijn een gelukkig gezinnetje, en Nova is nog steeds super blij met haar broertje, liedjes zingen voor hem, kusjes geven, op schoot noem maar op..het is Lasse voor en na.
Als ze samen in de dubbele wagen zitten/liggen mag niemand de kap omhoog doen om haar broertje te bekijken want het is haar " tasse"...

Met mij gaat het ook prima, alles is goed genezen, gister eind-controle bij de gyn gehad en met hem besproken om toch maar een spiraaltje te plaatsen, mijn man durft niet zo goed voor een sterilissatie te gaan, dit hoeft voor mij ook niet, maar als ik aan de pil ben gebruik ik microgynon 50 en die is best zwaar, dus gaan we dit proberen.
7 September moet ik heen, ben benieuwd...daarna heb ik het ook wel gehad met dat gepiel aan mijn lijf.

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.

Liefs Randy

hoi randy, welkom terug!

de kruidvat voeding is idd heel goed, van de zelfde makers als nutrilon! Mij bevalt deze ook goed.

Mara is nu 10 weken en even rekenen met 8 weken was ze 4370, zal ze nu rond de 4600 ergens zitten.
en rond de 58cm

Deze dame doet het ook heel goed, heel tevreden en vrolijk meisje, alleen al wel vanaf 8 weken met speelgoed spelen, niet alleen kijken en na een tijdje is ze verveeld en wil ze aandacht.
vanaf de geboorte al spartelen en veel bewegen en nu nog. gister de pasgeborene van een vriendin de fles gegeven, die bleef stil liggen, wist niet wat mij overkwam, dat ken ik niet.

ik ben vanaf week 3 met de mini-pil begonnen, daar zit geen progestron in en tot nu toe werkt die goed. En als die niet werkt komt de 2e eerder dan verwacht. Ik kan niet goed tegen progestron, tijdens de zwangerschap ook 9mnd vermoeid geweest. Wij willen over 8-9maand kijken of we voor de 2e gaan. Als die er is maar eens kijken naar een hormoonvrij spiraaltje evt. Mannen en sterilisatie hihihi ik denk dat ik daar bij mijn man ook niet mee aan moet komen hahaha, dat is toch een hekel punt bij ze.

ik ben wel blij dat ik vanaf week 3 al anticonceptie gevraagd heb, ik ben in middels alweer 2x ongesteld geweest. wel wennen hoor

Hi,

Wij willen geen kinderen meer...3 zwangerschappen en 3 bevallingen was genoeg voor mij haha...

Wen dan maar aan een bewegelijk kindje, Nova en Lasse waren/zijn dat ook haha...
Ze stonden allebei vanaf week 1 al op schoot, zijn super nieuwschierig, draaiden allebij al vanaf week 2 van buik naar rug en hobbelen hun hele bedje door en de box.
Lasse beweegt ook continue, ligt geen sec stil drukt zelf zo'n muziekding in de box aan en kletst daar dan tegen.
Rustig op schoot liggen is er niet bij haha...
Las dat jullie kleine meid ook verkouden is, Lasse is verkouden van de OK afgekomen en moet ook steeds pauzes nemen met het drinken, daardoor boert hij ook af en toe als een volwassene haha.

Mijn man heeft een collega waarbij het sterilisseren helemaal mis is gegaan, die heeft inmiddels zijn bij-bal ook moeten laten weghalen dus de schrik zat er bij hem goed in.
Ach en ik heb zoiets van als zo'n spiraaltje bevalt dan vind ik het wel goed.
Volgende week moet ik voor de 2e x ongesteld worden...vind het helemaal niks...haha...

oh ja by the way, dinsdag middag nog bij chiropractor geweest, Lasse overstrekt zich nogal...heeft iets spanning in de nek en het heiligbeen staat beetje scheef...dit komt waarschijnlijk doordat hij heel hard uit stuit getrokken is met een keizersnee...dit gaan ze behandelen.
En hij is ook gelijk weer gewogen...6645gram...

hoi Randy

nou die kids van jou klinken idd als Mara, op beentjes staan, hele bed door, alles rollen enz.

ik heb een safe-t-sleep zodat ik gerust kan slapen hihihi en zij slaapt er ook rustiger door

Mara kan al wieltjes laten draaien en een balletje ook, en op knoppen van een rups slaan hihihi, ik moet vooral wennen dat zij ook geluid maakt ipv alleen de katten.

Mara overstrekte zich wel bij krampjes maar ik fixeerde haar, dus zo vasthouden dat ze dat niet kan. en in het schommelstoeltje zetten,d an kan ze dat ook niet. nu de krampen weg zijn is het ook goed.

Ik snap dat jij geen kinderwens meer hebt, maar wij nog wel eentje hihihi dus vandaar de minipil. Tot nu toe doet die zijn werk.

Mara kan door haar verkoudheid niet goed de fles leegdrinken omdat ze tussen het zuigen door niet kan ademhalen, dat is echt lastig maar gaat al beter. sinds dinsdag krijgt ze meer voeding en sinds vandaag probeer ik 5 voedingen en tot nu toe gaat het goed, afwachten maar of die kleine meid het er mee eens is

groetjes sabine

Terug
Bovenaan