Ff update van donder en maandag ,,, ;)

Meiden ,,, ff update

Dit was afgelopen donder dag ,,, volgen mij had ik het niet geplaats of wel ,,,

Net gewest bij de gyn geweest
En ...ppooeehhhg.....tog ff slikken
Maar de keizersnede staat gepland op ...30 nov !!!!!
Vint nog lang 2weeken voor me uit getekende datum 12-22 maar hun gaan uit van 04-12 ???? Maar hoed staat ga dr ff over na denken en volgende week tog nog even vragen als ze het wel goed hebben ppphhhaaaa maar ja meiden jullie zijn de eerst die het weet ..voor de rest niemand dus heen privé op mij openbaarde bf voor de mensen die ik in mijn lijst hebt dank u .... Ik ga ff kweet niet Laten bezinken ...caoi voor de rest ales goed gewicht mijn urine beeb ook perfekto =] daar woord ik weer lekker blij van :)) fijne donderdag,,

Gisten gebelt door de ass gyn maandag de 29-10

Hoi meiden
Ff update ...de assistente van de gyn belde net ...en wat denkje ze zei ook me exscus maar we moeten de keizersnede vervroegen (wij) fat zeiden we maar je wou niet luisteren :) ...nu is de planning dat ik me tutebell in me arme heb op 13-11-2012 ppphhaaaa ja geweldig maar nu weer ff bezinken :) 2 dagen van te voren prik voor de longe halen 1dag er voor me trombose prik en de dag daarna snijden !!! Pppff woord rap maar dat wist ik wel ;) nou dat wou ik ff delen ...ben niet meer ziek geloof ik pppffffg caoi....x
Zo ook weer gedaan ,,, was ff vergeten

Aanstaande vrijdag ,,, de rest ,,, en even goed woord je doen met de gyn ,, cat. Er geen gout meer woord gemaakt ,,,, knuff

Hoi Marie,

jeetje wat heftig. Dat is inderdaad heel snel ineens. Wel heerlijk dat je straks je meisje kan vasthouden.

Heel veel sterkte met de keizersnede en geniet nu nog even van je buik en de baby die je voelt. Dat ga je straks missen :).

Groetjes Silvia

Terug
Bovenaan