ff update ziekenhuis

heeymeiden

Moesten gister om 15.10 in het ziekenhuis wezen maar we waren nauurlijk veeeel te vroeg! Toen kregen we eerst een echo!! en gelukkig het hartje klopte weer goed!! (was ik het meest benauwd voor)
Ze ontdekte een hele kleine vleesboom maar dat is verder niet ernstig! Daarna kregen we een gesprek met een arts over wat we willen, een vlokkentest of punctie of niks natuurlijk! Ik vroeg nog naar de nekplooimeting maar daar was het nu nog te vroeg voor dan moest ik volgende week terug komen en dat is niet 100%.

Dus ik had zoiets van ik wil toch een vlokken test want die is 100% dus waarom zou ik dan eerst een nekplooi doen!

Nu gaan ze dond kijken of ze een vlokkentest kunnen doen! Het is nog niet helemaal zeker omdat ik volgens mijn eigen berekening en die van mijn gyn gister 10.4 week was en volgens de echo gister precies 10 week!!

En je kunt pas een vlokkentest doen met 10.5 dagen dus ik krijg dond eerst een echo en als dat apparaat dan aan geeft dat het te vroeg is moeten we volgende week tergkomen! maar ja nu is het nog ff wachten!! moet zeggen dat ik er erg kalm onder ben en dat moet ook!!

kus kus coortje

Hoi Coortje,

Ik wil je veel succes wensen voor morgen. Nog steeds zo kalm hoop ik ?
Het komt allemaal goed !
Hopelijk komt die vlokkentest er morgen (wanneer heb je daar dan uitslag van ?)

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan